جزییات پنجمین دوره نمایشگاه اگروفود عمان

پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و صنایع غذایی عمان (اگروفود) از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مسقط برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه کشاورزی و صنایع غذایی عمان با حمایت وزارت کشاورزی و شیلات کشور عمان برگزار شده و طی آن نوآوری‌های همسو با صنایع کشاورزی، شیلات و صنایع غذایی عرضه و معرفی می‌‌شود.

در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت 10 هزار متر مربع برگزار می‌شود، کشورهایی از جمله عمان، ایران، چین، ترکیه، هند، پاکستان و … حضور خواهند داشت..

اگروفود عمان فرصتی است که طی آن تصمیم‌گیرندگان کلیدی دولت، سهامداران بین‌المللی، خریداران منطقه‌ای، تجار و ارایه‌دهندگان فناوری گرد هم آمده و نسبت به ایجاد تحول و توسعه صنایع غذایی و کشاورزی اقدام می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه اگروفود

هدف از شرکت در این رویداد مهم و بین‌المللی متفاوت است. با این حال ورود به یک بازار خارجی و بین‌المللی، پیدا کردن نمایندگی مناسب و فعال در کشورهای خارجی، معرفی محصولات و خدمات نوین، ملاقات با سرمایه‌گذاران و بازرگانان عمده از عمان و منطقه، ایجاد شبکه قدرتمند با مقامات، تصمیم‌گیرندگان و تاثیرگذاران حوزه کشاورزى، شیلات و محیط زیست، مشارکت با نهادهاى محلى و منطقه‌اى، تقویت برند و راه‌اندازى کانال‌هاى توزیع جدید و جذب نمایندگی برخی از مهمترین اهداف برگزاری و شرکت در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه اگروفود عمان

فعالان حوزه کشاورزی، تکنولوژی‌های حوره کشاورزی، زراعت و ماشین آلات وابسته، فرآورى و بسته‌بندى مواد غذایى، صنایع غذایی، دامداری و سلامت حیوانات برخی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

همچنین عمده فروشان و خرده ‌فروشان، واردکنندگان، صادرکنندگان و تجار، نمایندگان و توزیع کنندگان، شرکت‌هاى کشاورزى، صاحبان و مدیران مزرعه، اپراتورهاى مزرعه ماهى، مقامات دولتى، متخصصین دامپزشکى و بهداشت دام، شرکت‌هاى امنیت غذایى، شرکت‌هاى مواد غذایى و آشامیدنى،  کارآفرینان، صندوق‌هاى کشاورزى و سرمایه‌گذارى، بانک‌ها، رسانه‌هاى صنعت و تجارت، ارائه‌دهندگان لجستیک حمل ونقل و ارگان‌ها و سازمان‌هاى بین‌المللى برخی از بازدیدکنندگان نمایشگاه هستند.

ارایه خدمات نمایشگاهی توسط گروه توسعه نمایشگاهی اوژن

در این راستا، گروه توسعه نمایشگاهی اوژن به عنوان مجری نمایشگاه‌های خارجی می‌تواند ضمن اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت و همچنین یارانه نمایشگاهی، خدماتی را در حوزه رزرو غرفه، تجهیزات نمایشگاهی، خدمات طراحی و غرفه‌سازی، ویزا، ترخیص کالا و غیره به متقاضیان شرکت در پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و صنایع غذایی عمان ارایه کند.

شایان ذکر است که گروه توسعه نمایشگاهی اوژن (OJAN) با 4 دفتر در تهران، مشهد، مسکو و عراق و همچنین بیش از ۱۰۰ نیروی متخصص، خدمات گسترده‌ای در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مختلف در قاره آسیا به خصوص حوزه CIS و عراق ارایه می‌کند. اوژن ضمن معرفی بازارهای جدید و ایجاد فرصت‌های متنوع حضور در عرصه‌های تجاری بین‌الملل، یکی از پیشگامان صنعت نمایشگاه و همایش‌های بین المللی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز