جواد عزتی ؛ هرآنچه باید درباره رکوردشکنی جدید او بدانید

جواد عزتی سوپر استار سینمای ایران به عنوان اولین تجربه کارگردانی فیلم سینمایی «تمساح خونی» را ساخته است؛ فیلمی که در 2 روز اول اکران 50 هزار بلیط به ارزش 3.5 میلیارد فروخت تا رکورد گیشه روز اول را بشکند.

به گزارش کاماپرس، داستان فیلم سینمایی تمساح خونی درباره دو کارمند دون پایه است که با پول متعلق به شرکت به قمارخانه رفته و پول کلانی برنده می‌شوند. مدیر شرکت نیز قصد دارد پول را بگیرد ولی این دو  فرار کرده و طی جریاناتی باید بتوانند از شر نوچه های رییس خلاص شوند.

در بخشی از خلاصه داستان فیلم کمدی تمساح خونی جمله‌ای منتشر شده است: «من یه تمساحم، تمساحی خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره، ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!»

گفتنی است، تمساخ خونی اولین اثر جواد عزتی به عنوان سوپر استار سینمای ایران است که تجربه کارگردانی آن را برعهده دارد. پدرام افشار نویسنده این اثر بوده و کامران حجازی تهیه کننده آن است. همچنین جواد عزتی و عباس جمشیدی‌فر بازیگران نقش‌های اصلی بوده و الناز حبیبی، سعید آقاخانی و بهزاد خلج نقش‌های مکمل این اثر را ایفا می‌کنند. البته کامبیز دیرباز، پژمان جمشیدی و مهران غفوریان نیز حضوری کوتاه در این فیلم دارند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

بررسی نقطه نظرات بینندگان درباره این فیلم سینمایی کمدی اکشن نشان می‌دهد که به ندرت می‌توان نظر منفی درباره آن پیدا کرد، چراکه اغلب تماشاگران آن را با بازی جواد عزتی اثری خنده‌دار و مفرح می‌دانند.

شایان ذکر است که فیلم سینمایی تمساح خونی در جشنواره فجر 1402، 2 نامزد سیمرغ کاگردانی و بازیگری نقش اول مرد را برای جواد عزتی به ارمغان آورد. همچنین جواد عزتی سیمرغ بلورین بهترین کارگردان نگاه نو (فیلم اول) را از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر کسب کرد.

درباره رکوردشکنی این فیلم می‌توان گفت که این اثر در 2 روز اول اکران 50 هزار بلیط به ارزش 3.5 میلیارد فروخت تا رکورد گیشه روز اول را بشکند و مدعی جدی رکورد 324 میلیارد تومانی «فسیل» باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز