جهش قیمتی بیت کوین با آپدیت شبکه

قیمت بیت کوین، رمزارز معروف بازار، با افزایش 710 دلاری نسبت به روز گذشته، در محدوده 64 هزار و 959 دلار قرار گرفت. افزایش نرخ این ارز دیجیتال احتمالا به دلیل به‌روزرسانی تپروت، مهم‌ترین ارتقا شبکه بیت کوین از زمان ارتقا ظرفیت بلاکچین در سال 2017 است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این به‌روزرسانی از مدت‌ها پیش قرار بود اتفاق بیفتد، انجام این کار به معنی آغاز عصر جدید برای بیت کوین خواهد بود. زیرا این امر قابلیت‌های ویژه‌ای را به شبکه بیت کوین اضافه خواهد کرد. به گزارش ارز دیجیتال، هدف از انجام این آپدیت بهبود قابلیت اسکریپت نویسی و حریم خصوصی در شبکه بیت کوین است. به گفته شوبرگ، از توسعه دهندگان کیف پول شبکه لایتینگ بیت کوین، با بروزرسانی تپروت، بیت کوین امکان ارتقا مجدد بلاکچین خود را دارد.

این اتفاق برای طول عمر شبکه بیت کوین اهمیت زیادی دارد. شوبرگ بر این اعتقاد است که افزایش طول عمر شبکه بزرگ‌ترین پیروزی برای بیت کوین خواهد بود.

آریاک سفر

پوشش مالیات میامی آمریکا با رمزارز

با توجه به 60 هزار دلاری شدن بیت کوین و پیشروی این ارز دیجیتال در کانال قیمتی ذکر شده، استقبال مردم و دولت‌ها هم از این ارز دیجیتال به شدت افزایش پیدا کرده است. آمریکا از ابتدا در بهره گیری از این ارز دیجیتال و گسترش استفاده از آن پیشگام بود.

حتی طی این مدت ارزهای دیجیتال مختلفی توسط شهرهای آمریکا تعریف و به بازار عرضه شد. میامی کوین یکی از این ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر شهردار میامی آمریکا اعلام کرده که سود بازدهی مثبت میامی کوین به صورت بیت کوین به جیب شهروندانی که کیف پول دیجیتال دارند واریز می‌شود.

طبق اخبار منتشره، استقبال از میامی کوین بسیار زیاد بوده و حتی شهردار اعلام کرده که اگر بازدهی‌ها خوب و ادامه دار باشد امکان عدم دریافت مالیات از مردم و پوشش نیازهای مالیاتی شهر با استفاده از سود میامی کوین هم وجود دارد!

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز