جنیفر لوپز پنت هاوس باشکوه خود را حراج کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خواننده مشهور آمریکایی، جنیفر لوپز، برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ پنت هاوس مجلل خود واقع در محله منهتن نیویورک را به قیمت ۲۷ میلیون دلار برای فروش گذاشت، اما اخیرا به دلیل نبود مشتری مجبور به کاهش قیمت ۲ میلیون دلاری شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، این خواننده ۵۴ ساله چند بار اقدام به فروش این پنت هاوس دو طبقه کرده بود اما مدتیست قیمت آن را به کمتر از ۲۵ میلیون دلار کاهش داده است.

بیشتر بخوانید:

این ملک به مساحت ۸۸۲ متر مربع در یک عمارت تاریخی متعلق به سال ۱۹۲۴ واقع شده است و دارای چهار اتاق خواب و هفت حمام و دستشویی است.

راز آسمان پایتخت

به لطف چهار تراس خصوصی، ساکنان آن می‌توانند منظره‌ای فوق‌العاده و ابدی از شهر نیویورک داشته باشند، به علاوه طراحی داخلی بخش‌های مختلف از جمله آشپزخانه با تم سفید بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

درست در انتهای راهرو، یک اتاق نشیمن وسیع قرار گرفته که از طریق چند در فرانسوی به یکی از تراس‌ها دسترسی‌ دارد.

ساکنان همچنین می‌توانند از طریق پله‌های مرمرین باشکوه به اتاق خواب اصلی راه پیدا کنند که به دو فضای بیرونی مجزا با فضای سبز و صندلی منتهی شده و دارای دو حمام و دستشویی و یک اتاق رختکن جداگانه است.

از دیگر امکانات این خانه می‌توان به اتاق رسانه و سرگرمی اشاره کرد که یک فضای آرامش‌بخش خانوادگی را برای تماشای فیلم در آخر شب رقم می‌زند.

لوپز و همسرش، بن افلک، در ژوئن ۲۰۲۳ یک عمارت جدید ۶۰ میلیون دلاری در بورلی هیلز خریداری کردند که شامل ۱۲ اتاق خواب، ۲۴ حمام و دستشویی و امکانات خاصی نظیر زمین بسکتبال است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز