جنسیس GV80 شاسی بلند لاکچری هیوندای فعلا تولید نمی شود

اولین شاسی بلند لاکچری ساخت شرکت کره ای هیوندای به نام جنسیس GV80 که با هیاهوی فراوان از ماه مارس2020 وارد بازار جهانی خودرو شد به دلیل نبود قطعه فعلا تولید نمی شود.

به گزارش کاماپرس، اگر تصور می کنید کمبود قطعه فقط معضل دو خودروساز بزرگ ایران یعنی سایپا و ایران خودرو است اشتباه می کنید چرا که حتی شرکت هیوندای غول خودروسازی کره جنوبی و جهان نیز در حال حاضر با این مشکل دست و پنجه نرم می کند.

معضل کمبود قطعه تا جایی برای هیوندای مشکل ساز شده است که چند مدل از خودروهای این شرکت از جمله لاکچری ترین محصول هیوندای یعنی خودروی شاسی بلند جنسیس GV80 از تولید بازمانده است.

بد نیست بدانید توقف تولید دلیل نرسیدن قطعه در خط تولید هیوندایی پالوسید Palisade نیز اتفاق افتاده است.بسیاری از قطعه سازان به خاطر شیوع ویروس کرونا مجبور به تعطیلی شده اند و تا مدتی طولانی،‌ اخبار کمبود قطعه و مجموعه  برای صنعت خودرو امری عادی خواهد بود.هفته گذشته هم کیا خط تولید خود را به خاطر درگذشت 2 تن از کارگران خود به خاطر ابتلا به کرونا متوقف کرد.

قیمت جنسیس شاسی بلند از 48900 تا 70000 دلار

آریاک سفر

بنا به اعلام سایپانیوز، جنسیس جی وی 80 خودرویی گازوئیل سوز است و پیش از این تولید آن به خاطر لرزش بیش از حد قوای محرکه هم متوقف شده بود و با این که اخبار این نقص فنی به شکل گسترده ای منتشر شد روی فروش بسیار موفق آن تأثیر نگذاشت.

این خودروساز کره ای تأیید کرده است که در حال حاضر 10 هزار دستگاه سفارش جی وی 80 دریافت کرده است که نشان می دهد تقاضا بسیار بیشتر از عرضه است. به بیان ساده تر،‌ مشتریان این خودرو در بازار آمریکا در تابستان امسال خودروهای خود را دیرتر دریافت خواهند کرد. در بازار آمریکا قیمت جنسیس شاسی بلند از 48,900 شروع می شود. اما اگر مشتری همه آپشن های این خودرو را هنگام خرید تیک بزند،‌ قیمت آن تا 70,000 دلار هم می‌رسد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز