جزئیات پرداخت سود سهام عدالت

با توجه به کاهش 1.3 درصدی شاخص کل بورس، و سقوط آن به سطح یک میلیون و 284 هزار تومان واحد، ارزش سهام عدالت نیز کاهش پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت نیوز، سهام عدالت در پایان هفته سوم بهمن ماه، به روند صعودی خود خاتمه داد و به واحد یک میلیون و 284 هزار واحد، یعنی تجربه کاهش 1.3 درصدی رسید.

به همین ترتیب ارزش سبد 532 هزار تومانی در پایان این هفته، به 11 میلیون و 978 هزارتومان و ارزش سبد یک میلیون تومانی به 22 میلیون و 565 هزار تومان رسید. همچنین این رقم در 20 بهمن ماه جاری، برای سبد 492 هزار تومانی به 11 میلیون و 104 هزار تومان ثبت شده است.

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گفتنی است، ارزش 60 درصد سهام قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت، 7 میلیون و 187 هزار تومان است.

بنا بر اظهارات علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، سود سهام عدالت از سوی شورای عالی بورس، تا پایان اسفندماه به مشمولین پرداخت می‌شود.

درحالی که پیش از این حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی، رقم سود سهام عدالت 530 هزار تومانی را نزدیک به 600 هزار تومان اعلام کرده بود، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد ضمن اشاره به عدم تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت، این مبلغ را 550 هزار تومان اعلام کرد.

قربان زاده همچنین تاکید کرد که این سود اختصاص به 49 میلیون نفری دارد که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و تا تاریخ یک اسفند امسال سهامدار استانی باشند و سهام خود را نفروشند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز