جزئیات وام 200 میلیون تومانی بدون سود و ضامن

بانک صادرات ایران به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب دو طرح «تبسم» و «تسهیلات بدون واریز اقساط» تا سقف 200 میلیون تومان وام می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کلیه مدیران شرکت‌ها، خیرین، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با سپرده گذاری بلندمدت در بانک صادرات از تسهیلات 200 میلیون تومانی دو طرح ذکر شده بهره ببرند. بانک صادرات ایران با ارائه طرح تسهیلاتی صدف این مبلغ را بدون نرخ سود به متقاضیان ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

براساس طرح «تبسم» تمامی متقاضیان حقیقی و حقوقی دارای حساب قرض الحسنه جاری بدون دسته چک این امکان را دارند تا 90 میزان سپرده خود را با نرخ سود صفر و بازپرداخت 60 ماهه، بدون ارائه ضامن معتبر، از بانک صادرات دریافت کنند.

اگر فرد خودش خواهان این نوع وام نیست می‌تواند تسهیلات را دریافت کرده و به اقوام درجه یک خود منتقل کند. در صورتی که فرد حداکثر مبلغ وام، یعنی 200 میلیون تومان، را دریافت کند، ماهیانه 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان قسط می‌پردازد. افراد این امکان را دارند تا به صورت غیرحضوری و از طریق ثبت نام در سامانه شمس نسبت به دریافت این تسهیلات بدون سود و ضامن اقدام کنند.

شرایط طرح تسهیلاتی بدون واریز اقساط چگونه است؟

علاوه بر این طرح، افراد امکان بهره گیری از طرح «تسهیلات بدون واریز اقساط» بانک صادرات ایران را هم دارند. متقاضیان با این طرح هم می‌توانند تسهیلات خرد، به میزان حداکثر 50 درصد موجودی سپرده بلندمدت خود را، دریافت کنند. تسهیلات این طرح هم با سود صفر و بدون نیاز به ارائه ضامن به متقاضیان پرداخت می‌شود. سقف این تسهیلات هم 200 میلیون تومان بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه است. این نوع تسهیلات طبق ضوابط و مقررات بانکی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “جزئیات وام 200 میلیون تومانی بدون سود و ضامن

  1. مهران گفته:

    چه طرح جذابی
    200 میلیون تومنتو بدی به بانک
    بعد بانک 180 میلیون تومن بده بهت که تو ۶۰ ماه قسط بدی
    اقساطت که تموم شد ۲۰۰ تومن خودتو بگیری
    ۲۰۰ میگیره نگه میداره ۱۸۰ از پول خودتو میده بهت مرسی که ضامن نمیخوای
    این طرح هارو از کجا میارین هوشمندای جهان
    اقلا بگین چجوری ازتون تشکر کنیم کجا بیاییم تحسینتون کنیم

  2. محمد گفته:

    سلام واقعا نمی دانم چی بگم مردم چی فرض کردند بیای سپرده خود را بگذاری ۵ سال .قسط بدی ۲۰۰ میلیون الان تو بانکهای دیگه بگذاری برجی۳ میلیون سودش .هم سود تو بخورند هم قسط بدی واقعا جالب

  3. Nillofar گفته:

    سلام وقت بخیر چرا اطلاعات نادرست میزارید برای دریافت وام خودرو بازنشستگان ارتش با سایاخودرو تماس گرفتم اصلا نه در جریان بود نه اون شرایطی که اشاره کرده بودین رو داشتن لطفا درست اطلاع رسانی کنید

  4. ایرج گفته:

    این اخبار واقعا ناراحت کننده اند تا خوشحال کننده. اگه کسی پول زیادی تو بانک داشته باشه چه نیازی به وام داره از همون پول خودش استفاده میکنه.

  5. حامد گفته:

    این دیگه چه طرحیه؟ یعنی من ۱۰ تومن بدم بانک بعد ۹ تومن وام بگیرم بعد اقساطش را بدم. دستشون درد نکنه که سود نمیگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز