جزئیات وام 200 میلیونی بانک شهر + مبلغ اقساط

تور لحظه آخری-کاماپرس

مشتریان بانک شهر که مایل به دریافت وام 200 میلیونی این مجموعه هستند، می‌توانند با ایجاد یک میانگین حساب مناسب، براساس طرح «نشان شهر» برای دریافت تسهیلات درخواست دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت این وام 200 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک شهر سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. متقاضیان این وام باید حداقل سه ماه از سپرده گذاریشان گذشته باشد و سپس برای دریافت آن درخواست دهند. سود این وام برحسب ضریب تسهیلات و مدت زمان سپرده گذاری بین 4 تا 12 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن نیز به 60 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان ارائه سه ضامن رسمی و بالاتر از این مبلغ، سند ملکی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 448 هزار و 890 تومان است. کل سود تسهیلات 66 میلیون و 933 هزار و 372 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 267 میلیون و 641 هزار و 372 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برخی از اهداف و دستاوردهای بانک شهر را بشناسید

بانک شهر به منظور تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی، در سال 1387 فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرد.

این مجموعه تاکنون سیمرغ زرین مدیر برتر سال 93، جایزه ملی مدیریت مالی ایران 93، تندیس نهمین کنفرانس بین المللی برند، تندیس زرین سرآمدی چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور 1394، نشان چهارمین کنفرانس ملی مدیریت هزینه و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک شهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جزئیات وام 200 میلیونی بانک شهر + مبلغ اقساط

  1. محمد گفته:

    اولین بار که این بانک افتتاح شده تاکنون حساب حقوقی ما همین بانک است تاکنون هیچ تهسیلاتی برای ما انجام نشده دریغ از یک ریال وام

  2. H گفته:

    درعجبم بنده ۱۵سال حساب بانک شهر دارم دریغ از یه ریال وام.حرف زدن راحته عمل کردن مهمه.۵۰تومن ۳تا ضامن.واقعا ارزش داره منت برداری.عزیزانی که کارمندشهرداری هستن وحقوقشان ازاین بانک هست شما نبایدازشون طلب ضامن کنید.واقعا که……جی بگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز