جزئیات وام 200 میلیونی بانک دی + مبلغ اقساط

افراد حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام 200 میلیونی هستند، می‌توانند از طریق افتتاح حساب و سپرده گذاری در بانک دی اقدام کنند. این وام تحت عنوان طرح «فرزانه ارزش آفرین» ارائه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداقل مدت زمان خواب سپرده برای این وام سه ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان دریافت این تسهیلات را دارند، منتهی باید معرفی نامه داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و سود، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان اعلام شده است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

درباره بانک دی بدانید

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در راستای تحقق اهداف خود به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و قانونی عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمول خود، اقدام می‌کند.

این بانک در راستای فعالیت خود توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات عمومی 98، تندیس پژوهشگر منتخب 1397، جایزه خط‌کش طلایی نشان افکار سال 96، تندیس رتبه دوم اولین المپیاد بانکی، تقدیرنامه حمایت از تولید و خدمات 96، پژوهشگر منتخب نظام بانکی 96، لوح سپاس دریافت شاهین از سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران، لوح سپاس پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز