جزئیات وام 100 میلیون تومانی بانک گردشگری اعلام شد

متقاضیان دریافت تسهیلات خرید کالاهای بادوام این امکان را دارند تا از منابع مالی بانک گردشگری بهره ببرند. بانک گردشگری در صورت وجود بودجه، این تسهیلات را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق آخرین بروزرسانی اطلاعات سایت بانک گردشگری، این مجموعه با فرض داشتن بودجه لازم، تسهیلات خرید کالای بادوام را، با شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، به متقاضیان پرداخت می‌کند. مبلغ تسهیلات بانک گردشگری در قالب عقود مرابحه یا فروش اقساطی به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید در این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد به منظور دریافت این نوع تسهیلات لازم است پیش فاکتور کالای موردنظر خود را به یکی از شعب بانک گردشگری ارائه دهند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

سقف این تسهیلات 100 میلیون تومان اعلام شده و به ازای هر 15 میلیون تومان فرد باید یک ضامن کسر از حقوق داشته باشد. سود این وام 18 درصد اعلام شده است. این تسهیلات بانک گردشگری مسدودی سپرده ندارد و فرد هر وقت که لازم باشد می‌تواند از حساب خود استفاده کند. لازم به ذکر است که متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید هزینه تشکیل پرونده، آبونمان کارت اعتباری و اعتبارسنجی را هم بپردازند.

شرایط لازم برای دریافت تسهیلات خرید کالای بادوام بانک گردشگری

افراد متقاضی این وام نباید هیچ چک برگشتی یا بدهی جاری در سیستم بانکی داشته باشند. وام گیرنده می‌تواند با مبلغ تسهیلات دریافتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک گردشگری خرید کند. هر مشتری بانک گردشگری فقط یکبار امکان استفاده از وام خرید کالا را دارد.

طبق اطلاعات وبسایت رده، در صورت پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات و تعیین مدت بازپرداخت 36 ماهه برای یک متقاضی، مبلغ اقساط یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان خواهد بود.

مرتبط با : بانک گردشگری
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز