اعلام اسامی پذیرفته شدگان وام ضروری بازنشستگان

لست سکند

نتایج وام ضروری بازنشستگان مشخص شده و افراد ثبت نام کرده می‌توانند با شماره دفتر کل بازنشستگی، کدملی و شماره حساب بانک صادرات نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محمود مرتضایی‌فرد، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد؛ نتایج مرحله نخست ثبت نام وام ضروری مشخص شده و بالغ بر 148 هزار و 500 نفر شرایط دریافت این تسهیلات را دارند. افراد به منظور مشاهده اسامی خود با داشتن اطلاعات مورد نظر باید به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته محمود مرتضایی‌فرد، زمان مرحله دوم ثبت نام اینترنتی برای مابقی تسهیلات تا سقف 300 هزار فقره به زودی اعلام خواهد شد. مرتضایی‌فرد همچنین بیان کرده که تسهیلات مرحله نخست، از اواخر دی ماه 1400 به صورت ماهیانه و براساس نوبت‌های از قبل تعیین شده به حساب متقاضیان اعلامی واریز خواهد شد. این مرحله از وام 12 میلیون تومانی در هفت نوبت اعطا می‌‌شود. طبق گفته این مقام مسئول، در هر نوبت مشخص شده هم به 21 هزار نفر از واجدان شرایط مبلغ وام تعلق می‌گیرد.

فایل پذیرفته شدگان وام ضروری در روزهای آینده منتشر خواهد شد

لازم به ذکر است که اسامی این 148 هزار و 500 نفری که برای دریافت وام ضروری واجد شرایط شناخته شدند، به منظور اطلاع رسانی مناسب در دسترس مدیران استانی قرار گرفته است. طی چند روز آینده هم لیست این افراد در قالب فایل با حذف نام و نام خانوادگی و اعلام چهار رقم آخر کدملی ایشان، ذکر عنوان دستگاه و جنسیت، روی درگاه رسمی خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری قرار خواهد گرفت. افرادی که تا پایان آبان ماه در فرآیند ثبت نام وام ضروری بازنشستگان شرکت کرده بودند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات آن به درگاه مذکور مراجعه کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز