جزئیات وام 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون + مبلغ اقساط

بانک توسعه تعاون طی چند سال اخیر بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا، به منظور افزایش کیفیت خدمات پزشکی، طرح تسهیلاتی «هم راه سلامت» را ارائه داده است. این طرح به منظور خرید ابزار و تجهیزات پزشکی و همچنین تعمیر و بهسازی محل کار کاربرد دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک توسعه تعاون، طرح مذکور را با شعار «همراه سلامت مردم ایران» تدارک دیده است. بر اساس اعلام وبسایت این بانک، پزشکان فوق تخصص و دندانپزشکان متخصص این امکان را دارند تا از این طرح تسهیلاتی استفاده و حداکثر مبلغ این تسهیلات یعنی یک میلیارد و 200 میلیون تومان را دریافت کنند. البته مبلغ این تسهیلات برای بهسازی محل کار متفاوت بوده و به 600 میلیون تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

متقاضیان به منظور درخواست این وام باید حساب سپرده قرض الحسنه را در یکی از شعب بانک توسعه تعاون داشته باشند. ضمانت این تسهیلات سند ملکی بوده و سود آن هم 18 درصد اعلام شده است. افراد حداکثر طی مدت 48 ماه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را دارند.

شرایط دریافت این تسهیلات

هزینه جانبی تشکیل پرونده و کارشناسی ملک برعهده خود متقاضی است. افراد در شرایطی می‌توانند برای این وام درخواست دهند که حداقل سه ماه گردش حساب داشته باشند. طبق معمول شرایط وام دهی بانک‌ها، متقاضی نباید در سیستم بانکی چک برگشتی یا بدهی معوق داشته باشد.

در صورتی که بانک به یکی از متقاضیان حداکثر مبلغ تسهیلات را اعطا کند و حداکثر زمان بازپرداخت هم برای وی 48 ماه تعیین شود، وی باید ماهیانه 35 میلیون و 250 هزار تومان قسط بپردازد. کل سود وام برای این مبلغ تسهیلات 491 میلیون و 999 هزار و 977 تومان و مجموع رقم وام و سود هم یک میلیارد و 647 هزار و 920 تومان بود.

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات وام 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون + مبلغ اقساط

  1. امیر علیزاده گفته:

    درود.تو این کشور انگار فقط پزشکها آدمند.واین همه قشر تحصیلکرده در هیچ کجا اعتباری ندارند.چه برسد به بانکها.متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز