آنچه باید درباره وام های بانک تجارت بدانید

لست سکند

مراجعه به بانک و دریافت تسهیلات یکی از روش‌های جبران کمبود نقدینگی و تامین هزینه‌های لازم بران انجام امور مختلف است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک تجارت نیز یکی از بانک‌هایی است که انواع وام و تسهیلات را برای انجام امور مختلف و نیز کمک در راستای تامین نیازهای مالی مشتریان خود در چهارچوب عقود اسلامی اعطا می‌کند.

کاماپرس در ادامه این مطلب به بررسی نکات مهمی که باید درباره وام های بانک تجارت بدانید می‌پردازد؛

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بانک تجارت چه خدمات و تسهیلاتی دارد؟

بانک تجارت وام‌ها و تسهیلات خود را در قالب‌ها و بخش‌های مختلفی به مشتریان اعطا می‌کند. بانک تجارت تسهیلات در تمام بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، پیمانکاری، بازرگانی و اشخاص تسهیلاتی را در نظر گرفته است.

بانک تجارت انواع وام‌های قرض الحسنه، و انواع طرح‌ها مانند زمرد، الماس، آنی، کریمان و تسهیلات خرید و ساخت مسکن و فروش اقساطی کالاهای بادوام مصرفی ساخت داخل را برای  بخش اشخاص در نظر گرفته است.

شرایط وام قرض الحسنه مسکن بانک تجارت چیست؟

بانک تجارت در این زمینه، با دریافت مدارک لازم مانند اجاره نامه رسمی یا عادی، تسهیلاتی را برای تامین ودیعه و پیش پرداخت اجاره به متقاضیان ارائه می‌دهد.

معرفی افراد برای دریافت وام قرض الحسنه

بانک تجارت با تببین طرح کریمان، امکان افتتاح حساب ویژه این طرح و معرفی افراد برای دریافت این وام را برای تمامی اشخاص و به ویژه خیرین و نیکوکاران فراهم کرده است.

حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب ویژه این طرح 3 میلیون تومان است و  تسهیلات مذکور بلافاصله بعد از افتتاح حساب و برابر 100 درصد مبلغ سپرده به شخص معرفی شده از طرف صاحب حساب اعطا می‌شود. مبلغ این تسهیلات از 3 میلیون تومان تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان با مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماه و نرخ کارمزد 2 درصد است.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه برای نیازهای ضروری

بانک تجارت در راستای تامین نیازهای ضروری مشتریان خود، تسهیلاتی را در قالب طرح نیکان در نظر گرفته است. مشتریان متقاضی دریافت این تسهیلات ضمن افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز این طرح می‌توانند مطابق با میانگین مانده حساب خود، اقدام به دریافت وام با مدت بازپرداخت  تا 24 ماه کنند.

میزان مبلغ در نظرگرفته شده در این طرح، حداکثر تا سقف 50 میلیون تومان با نرخ کارمزد سالانه 4 درصد است. ضمن این‌که واریز و برداشت در طول این مدت از حساب قرض‌الحسنه پس انداز این طرح امکان‌پذیر است. و از مزایای این طرح امکان انتقال آن به 4 نفر از بستگان درجه یک(پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) است.

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز