پرداخت وام 50 میلیون تومانی بانک کشاورزی سرعت گرفت

لست سکند

بانک کشاورزی به منظور تامین نقدینگی دامداران و کشاورزان نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان اعتبار با نرخ ترجیحی 12 درصد را برای این موضوع اختصاص داده است. این اعتبارات در قالب دامدار کارت به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی، اعلام کرده که تاکنون هزار و 992 فقره دامدار کارت صادر شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. به گفته خدارحمی، فرآیند صدور دامدار کارت با کمترین تشریفات و بیشترین سرعت حتی در روزهای تعطیل هم در حال پیگیری است تا مشکلات این قشر به حداقل برسد. مدیرعامل بانک کشاورزی از تمام همکاران درخواست کرده تا نسبت به صدور هر چه سریع‌تر دامدار کارت اقدام کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دامدار کارت طرح جدید تسهیلاتی بانک کشاورزی است که به منظور خرید علوفه و مواردی از این قبیل در اختیار دامداران و کشاورزان قرار می‌گیرد. به گفته وزیر کشاورزی، مبلغ تسهیلات هم به تعداد دام بستگی دارد. طبق محاسبات انجام شده، این مبلغ برای هر دام سبک 300 هزار تومان و برای دام سنگین تقریبا 700 هزار تومان است.

جزئیات بیشتر دامدار کارت

ارائه این خدمت از اقدامات کوتاه مدت بانک کشاورزی محسوب می‌شود بنابراین مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم حداکثر یک سال اعلام شده است. به گزارش تجارت نیوز، ارائه ضامن برای دامدار کارت مانند کشاورز کارت است. بنابراین دامداران به یک ضامن نیاز دارند و در واقع باید حداقل یک ضامن معتبر به بانک معرفی کنند.

لازم به ذکر است که افراد از دامدار کارت فقط برای خرید مایحتاج دام می‌توانند استفاده کنند. بنابراین استفاده از تسهیلات موجود در دامدار کارت امکان ندارد. ضمنا حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان اعلام شده و مبلغ اقساط برای این میزان تسهیلات با نرخ و مدت زمان ذکر شده، 4 میلیون و 500 هزار تومان است.

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز