جزئیات وام نقدی 80 میلیون تومانی بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای افرادی که در سن ازدواج هستند یا والدینی که قصد تامین مایحتاج ازدواج فرزند خود را دارند، شرایطی را در قالب طرح تسهیلاتی دوم «پیوند مهر» فراهم کرده است تا کمکی برای تامین هزینه‌های اولیه تشکیل زندگی جوانان باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد متقاضی دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند. طبق اطلاعات وبسایت رده، این طرح در واقع به نوعی کمک هزینه ازدواج افراد محسوب می‌شود. به منظور استفاده از تسهیلات این طرح، فرد باید ماهیانه تا حداقل پنج سال، مبلغی را به حساب خود واریز کند. سپس بانک مهر ایران براساس میانگین حساب ایجاد شده و قوانین موجود، مبلغ تسهیلات را مشخص کرده و به فرد متقاضی می‌پردازد. حداکثر مبلغ این وام 80 میلیون تومان است.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

این وام به صورت قرض الحسنه بوده و چهار درصد کارمزد دارد. متقاضیان هم باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر زمان بازپرداخت این نوع تسهیلات 60 ماه اعلام شده است.

افراد برای دریافت تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران، باید هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را نیز به بانک پرداخت کنند.

جزئیات طرح تسهیلاتی پیوند دوم

در صورتی که متقاضی قبلا از تسهیلات ازدواج استفاده کرده باشد، باز هم امکان تقاضای این نوع وام را دارد و این مسئله برای وی محدودیتی ایجاد نمی‌کند. ضمنا این نوع تسهیلات مسدودی سپرده ندارد و فرد در مدت زمان بازپرداخت می‌تواند از مبلغ سپرده خود استفاده کند.

در صورت دریافت حداکثر مبلغ تسهیلات توسط فرد متقاضی و بازپرداخت آن طی 60 ماه، فرد باید ماهیانه یک میلیون و 473 هزار و 322 تومان قسط بپردازد. کل سود وام 8 میلیون و 399 هزار و 306 تومان و مجموع وام و سود آن 88 میلیون و 459 هزار و 306 تومان است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جزئیات وام نقدی 80 میلیون تومانی بانک مهر ایران

  1. حسین گفته:

    واقعا خسته نباشید باید حساب باز کنیم اول 5 سال تراکنش داشته باشیم تا بعدش بتوانیم یه وام 80 تومانی بگیریم.. عجب بابا عجب 😂😂😂😁🤔

  2. بلال بهرامی گفته:

    به نظر من شما با این تیتر وقت خواننده را تلف می کنید اگه قرار باشه اول پول ماهیانه واریز کنی بعد بهت وام بدن همه بانک ها از این بهتر هم وام میدن

  3. غلامعلی جعفری گفته:

    مثل خرید کالا فقط تبلیغاتی نباشه خوبست بنده ۴۵روز کارت اعتباری دردستم بود وهیچ گونه کالایی نتوانستم خرید کنم وکارت راباطل کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز