جزئیات عرضه اولین سری خودروهای وارداتی/ 300 دستگاه هیوندای النترا

لست سکند

در سال 1401 پس از چهار سال ورود خودروهای خارجی به کشور آزاد شد. سال 97 بود که قانون ممنوعیت واردات خودرو در مجلس تصویب شد. حال سحنگوی وزارت صمت اعلام کرده که در هفته آینده اولین سری از خودروهای وارداتی به مشتریان تحویل داده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

عرضه 300 دستگاه هیوندای النترا در هفته آینده

به گزارش کاماپرس، امید قالیباف در گفتگو با ایسنا اعلام کرد که 1108 خودرو تاکنون به کشور وارد شده که احتمالا در هفته آینده دعوتنامه تحویل 400 خودرو به خریداران ارسال خواهد شد. این 400 دستگاه خودرو چانگان هستند. خریداران پس از تکمیل وجه می‌توانند خودرو خود را تحویل بگیرند. این اولین سری عرضه خودروهای وارداتی است.

معاون وزیر صمت اعلام کرد که علاوه بر عرضه خودروها طبق برنامه، 300 دستگاه هیوندای النترا نیز به مشتریان عرضه خواهد شد. او اعلام کرد که عرضه مدل‌های متنوع‌تر و در تعداد بالاتر از خردادماه شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قالیباف اضافه کرد برنامه‌ریزی‌ها برای وارد کردن خودروهای مد نظر انجام شده است. خودروها یا در حال تولید یا در راه و یا در گمرک هستند.

قابل ذکر است که عرضه خودروهای وارداتی قرار بود در بورس کالا صورت پذیرد، اما سامانه یکپارچه تخصیص خودروها جایگزین شد. در این سامانه متقاضیان موظف به افتتاح حساب وکالتی هستند. پس از آن نیاز است که 500 میلیون تومان پیش پرداخت واریز شده و ثبت‌نام برای خرید انجام پذیرد. 120 هزار متقاضی در مرحله اول برای خرید خودرو ثبت نام کردند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز