جزئیات خرید واحدهای مسکن حمایتی؛ مالک 3هزار مسکن مهر یک نفر است!

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ضمن اعلام قیمت 4 میلیون و 700 هزار تومانی در هر متر مربع برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن، از انجام مذاکراتی برای اجرای پروژه با شرکت‌های چینی و ترکیه‌ای خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبرآنلاین، مطابق اظهارات علیرضا جعفری، طرح اقدام ملی با طرح جهش مسکن تلفیق شده و موضوع تعهدات این دو طرح به شکل واحد و در قالب طرح نهضت ملی مسکن مدیریت خواهد شد. ضمن این‌که در طرح نهضت ملی 608 هزار و 445 واحد برای شهرهای جدید و در زمین‌هایی با اندازه 15 هزار هکتار در نظرگرفته شده است.

در همین زمینه بخوانید:

بنا بر اظهارات علیرضا جعفری، تاکنون نزدیک به 3 هزار هکتار از این مقدار با ظرفیت بالغ بر 130 هزار واحد تامین شده است. ضمن این‌که 670 هزار نفر برای این 608 واحد ثبت نام کرده‌اند که نتایج آن پس از بررسی شرایط لازم مانند سبز بودن فرم ج اعلام خواهد شد.

آریاک سفر

جعفری همچنین گفت که تاکنون از میان 4 هزار و 832 نفری که تایید نهایی شده‌اند، هزار و 213 نفر افتتاح حساب کرده و تنها 111 نفر، اقدام به واریز 40 میلیون تومان وجه اولیه کرده‌اند. او همچنین تاکید داشت که وجه مذکور به حساب خود متقاضیان واریز شده و پس از مشخص شدن قرارداد خرید واحد، بانک عامل این مبلغ را با عنوان هزینه اجرای پروژه به کار می‌گیرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید همچنین به قیمت اعلامی از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و مبلغ 4 میلیون و 700 هزارتومان ربرای هر متر مربع را از جمله ارقام پیشنهادی در راستای کاهش هزینه‌های مسکن در بودجه 1401 اعلام کرد.

پیشبرد پروژه با شرکت‌های چینی و ترکی

علیرضا جعفری ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از سازندگان داخلی برای اجرای پروژه، به اهمیت افزایش ظرفیت رقابتی برای کیفیت و تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های جدید اشاره کرد و در این راستا از انجام مذاکراتی با شرکت‌های خارجی از جمله چین و ترکیه خبر داد. او در ادامه از توجه به سرمایه‌گذاری‌های ایرانیان خارج از کشور که دارای عرق ملی هستند نیز سخن گفت.

خرید 3 هزار واحد مسکن تنها توسط یک نفر!

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید، ضمن اشاره به اقدامات جدی و برخورد با سواستفاده کنندگان در موضوع فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن، از مالکیت 3 هزار واحد توسط یک نفر خبر داد.

علیرضا جعفری همچنین با انتقاد از پرداخت 948 میلیارد تومانی بانک‌ها به جای 360 هزار میلیارد مشخص شده و عدم حمایت مالی و تسهیلاتی کافی در این زمینه به محدودیت‌های بانک‌ها در تامین منابع و انجام تعهدات اشاره کرد.

جعفری همچنین، ضمن پذیرش سطح پایین کیفیت ساخت برخی از پروژه‌ها به اقدام برای حل این معضلات و افزایش کیفیت‌ها از طریق استفاده از ظرفیت نخبگان دانشجو به مانند شهرهای اندیشه، پرند و پردیس اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز