جزئیات جدید وام 300 میلیون تومانی بانک آینده + مبلغ اقساط

بانک آینده به آن دسته از مشتریانی که مایل به خرید کالا هستند و کمبود نقدینگی دارند در قالب کارت اعتباری وام 300 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «وام خرید کالا» تعیین می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک آینده هستند و متقاضی وام 300 میلیون تومانی این مجموعه محسوب می‌شوند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات در چهار سطح برنزی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد به مشتریان اعطا می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. حداکثر سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و مدت زمان بازپرداخت آن نیز به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است این تسهیلات به افرادی تعلق می‌گیرد که قبلا از آن استفاده نکرده باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان است. کل سود تسهیلات، 207 میلیون و 428 هزار و 480 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 510 میلیون و 528 هزار و 480 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

اندکی درباره بانک آینده و برخی از دستاوردهای این مجموعه بدانید

بانک آینده تیرماه سال 1391 با مجموعه نیروی انسانی توانا در قالب یک بانک تجاری خصوصی و با راهبرد حضور موثر و کارآد در حوزه خدمات بانکداری خرد، تجاری، موسسه‌ای و اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه با 272 شعبه در سراسر کشور به مشتریان خدمات مجاز بانکی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس‌های بانک برتر ایران به انتخاب یورومانی، بانک سال ایران به انتخاب بنکر و … را نیز به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات جدید وام 300 میلیون تومانی بانک آینده + مبلغ اقساط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز