جزئیات جدید از افزایش مبلغ وام مسکن 1402

لست سکند

رئیس بنیاد مسکن کشور اعلام کرد که اعتبار تسهیلات مسکن افزایش یافته است. بر این اساس سقف وام مسکن شهری به 550 میلیون تومان رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس اکبر نیک‌زاد اظهار کرد که با پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی، شورای پول و اعتبار تسهیلات مسکن شهری را افزایش داد. بازپرداخت وام مسکن به‌صورت پلکانی شکل می‌گیرد. اقساط این وام کمتر از 40 درصد حداقل حقوق قانون کار است. نیک‌زاد ساخت 1 میلیون مسکن در سال را هدف مهم دولت عنوان کرد. همچنین اعلام کرد همه مسئولان در جهت رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بنیاد مسکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جزئیات جدید از افزایش مبلغ وام مسکن 1402

  1. سلیمان پیش قدم گفته:

    سلام خداقوت
    لطفاً یکبار برای همیشه واضح بیان فرمایید آورده مردمی برای مسکن ملی چقدر باید باشد رییس جمهورفعلی محبت کردند اعلام فرمودند مسکن ملی حمایت مستجران وبی مسکننان وقشر ضعیف
    پس واضح بیان فرمایید این مسکن با مسکنهای خصوصی چه فرقی دارد اونهایی که مسکن ندارد ومسکن ملی توانستند ثبت کنند یعنی از وام ساخت مسکن یا خرید مسکن استفاده نکرده اند یعنی حقشان باید محفوظ باشد که از تسهیلات 4درصدمسکن استفاده کنند و آورده مردمی هم باید از مسکنهای خصوصی فرق داشته باشد وهمچنین مشخص شود چقدر دولت از این طرح حمایت میکند یعنی دولت از حمایت مشارکتی بخش خصوصی تا کم کردن مخارج امتیازات و انشعابات ونظارتها وسایر مخارج مرتبط به ساخت تا بهره بردای ….
    لطفاً یک گزارش تکمیلی از این طرح بارییس جمهور یا وزارت مربوطه تهیه کنید والله مردم بلاتکلیف مانده است
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز