جدیدترین کاپشن زنانه در مکس بکس

جدیدترین کاپشن زنانه در مکس بکس کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انواع مختلفی از کاپشن‌ زنانه و ژاکت‌ها برای استفاده در فصول سرد سال وجود دارند که هرکدام منطبق با استایل‌ها و با ست‌های مختلف به‌کار گرفته می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در بین انواع مدل‌های ژاکت و کاپشن موجود در مکس بکس، جدیدترین مدل‌های تولیدشده توسط این برند را به شما معرفی می‌کند.

ترنچ کت بلند کد 17953

یکی از ترندهای زمستان 2024، استفاده از ترنچ کت‌های کلاسیک است که معمولا قد آن تا پایین مچ‌ها می‌رسد و استایلی رگلان یا به‌اصطلاح گشاد و راحت دارد.

ترنچ کت‌ها از انواع مختلفی از پارچه از گاباردین، پوپلین و پشم گرفته تا چرم و کتان و پنبه دوخته می‌شوند که اغلب ضد آب بوده و در کنار یک لایه آستر، برای فصول سرد بسیار مناسب‌اند.

ترنچ کت مکس بکس از جنس کتان و با طرح ساده در 4 رنگ کاربردی کرم، مشکی، نسکافه‌ای و یشمی تولید شده که برای سایزهای لارج تا 2 ایکس لارج کاربردی است و با قیمت 819 هزار تومان به‌فروش می‌سد.

راز آسمان پایتخت

ترنچ کت بلند کد 17953 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

پافر چرم کلاهدار کد 19246

پوشیدن لایه‌های مختلف لباس در زمستان از دلایل اصلی محبوبیت پافرهاست. این نوع از کاپشن با دوخت لایه لایه و جلیقه‌مانند، استایل‌های متفاوتی را در پاییز و زمستان فراهم می‌کند.

پافر 19246 از جنس رویه چرم صنعتی و زیره پشم شیشه همراه با آستر، با قیمت 425 هزار تومان در مکس بکس عرضه می‌شود.

پافر چرم کلاهدار کد 19246 کاماپرس

بامبر دخترانه چرم کد 18428

کاپشن‌های بامبر که از آیتم‌های ضروری برای یک استایل بامبر هستند به دلیل سبکی و راحتی‌ای که دارند غیر از زمستان در فصل‌های گرم‌تری مثل بهار نیز استفاده می‌شوند.

بامبر یک ژاکت کوتاه با کمر تنگ است که معمولا طراحی دو جیب یا چهار جیب دارد. بامبر دخترانه وب مکس با دو جیب در جلو و فری سایز از پارچه چرم صنعتی تولید شده و با قیمت روز 355 هزار تومان قابل سفارش است.

بامبر دخترانه چرم کد 18428 کاماپرس

وست پافر کد 17809

از آیتم‌های ضروری هر کمد در فصول مختلف سال می‌توان به وست‌ها با متریال‌های مختلف و پارچه مناسب با شرایط آب‌وهوایی اشاره کرد.

ترکیب وست‌های جلیقه‌ای همراه با پافرها که به وست‌های پفکی هم شناخته می‌شوند، برای استایل‌های سبک پاییزی و زمستانی مناسب‌اند. وست پافر کد 17809 در 6 رنگ متنوع در مکس بکس تولید شده و قیمت روز آن حدود 320 هزار تومان است.

وست پافر کد 17809 کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : مکس بکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز