جدیدترین و جذابترین مدل های کمد دیواری اتاق کودک + به همراه نمونه کار

داشتن کمد دیواری مناسب برای هر اتاقی از ضرور‌ت‌های کنونی خانه‌ها به شمار می‌رود. اما معمولا کمد دیواری اتاق کودکان و نوجوانان به دلیل حساسیت بالای این گروه‌های سنی باید با دقت بیشتری انتخاب شود. انواع کمد دیواری هایگلاس ، کمددیواری ممبران ، ام دی اف و … با توجه به فضای اتاق کودک قابل طراحی و نصب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مبلمان و دکوراسیون، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمد دیواری‌ها معمولا فضای بزرگی از هر اتاق را شامل می‌شوند و به همین دلیل متناسب با نوع کاربرد آن اتاق باید شکل، رنگ، جنس و طرحی مناسب داشته باشند. کمد دیواری قابل نصب در فضای اتاق کودکان به دلیل روحیه این گروه سنی و مسائل روانشناسی بسیار حائز اهمیت است. کودکان قبل از هفت سالگی و رفتن به مدرسه بیشتر زمان خود را در اتاق‌هایشان سپری می‌کنند. بنابراین تمامی وسایل اتاق آن‌ها، به خصوص کمد دیواری که یک عضو غیر قابل تعویض اتاق است، باید متناسب با شرایط سنی آن‌ها انتخاب شود.

معمولا اهل فن توصیه می‌کنند با توجه به اندازه اتاق خواب و میزان وسایل کودکان، اندازه کمد دیواری انتخاب شود. ضمن اینکه انتخاب رنگ‌های شاد و متناسب با فضا را هم در انتخاب کمد دیواری کودکان نباید فراموش کرد. البته باید به این نکته هم توجه کرد که مراجعه به سازنده و نصاب حرفه‌ای کمد دیواری مهم است و نباید این موضوع را نادیده گرفت. امروزه کمد دیواری کودکان در جنس‌های مختلفی وجود دارد. کمددیواری ممبران ، هایگلاس و … با رنگ‌های شاد برای اتاق کودکان پرکاربردتر است. در ادامه ویژگی سه کمددیواری ممبران ، هایگلاس و ام دی اف بررسی خواهد شد؛

آریاک سفر

کمد دیواری ام دی اف

این نوع کمد دیواری از مغزی ام دی اف خام و روکش ملامینه ساخته شده است. این نوع کمد دیواری‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های مناسب طرفداران زیادی دارند. کمد دیواری مذکور در انواع طرح‌ها برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل به دلیل داشتن سطحی صاف و یکدست، قابلیت ابزارخوری بالا، طول عمر مناسب، تمیزشوندگی راحت و استحکام زیاد برای کودکان مورد توجه است. قیمت کمد دیواری ام دی اف نسبت به دیگر مدل‌ها که در ادامه معرفی خواهند شد بهتر است.

کمد دیواری هایگلاس

هایگلاس به معنی درخشندگی زیاد است و این مدل کمد‌ها از یک نوع مغزی ورق ام دی اف با روکش پلاستیکی ساخته می‌شود. این مدل نیز به دلیل درخشندگی زیاد، مقاومت بیشتر از ام دی اف، طرح‌های متنوع‌تر و قابلیت تعمیر و ترمیم می‌تواند گزینه مناسبی برای اتاق کودکان باشد. در واقع همین ویژگی‌ها باعث شده تا قیمت کمد هایگلاس نسبت به ام دی اف اندکی بیشتر شود.

کمد دیواری ممبران

این مدل کمدها یک نوع مغزی ام دی اف با روکش ضدآب پی وی سی هستند. محصولات مذکور در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و ظاهری بسیار جذاب دارند. معمولا به دلیل ویژگی‌هایی اعم از ساخت درب‌ها از سی ان سی و امکان ایجاد طرح و رنگ‌ها مختلف، قابلیت اجرا در دو مدل کلاسیک و مدرن و … قیمت بالاتری نسبت به دو مدل معرفی شده دیگر دارند.

هوم سرویز؛ بهترین انتخاب برای کمد دیواری اتاق کودکان و بزرگسالان

اما اگر قصد نصب کمد دیواری برای اتاق خود یا کودکان‌تان را دارید، لازم نیست به افراد ناشناس مراجعه کنید. افرادی که مایل هستند بهترین نوع کمد دیواری با کیفیت، گارانتی و ضمانت لازم را داشته باشند بهتر است به وبسایت هوم سرویز مراجعه کرده و با مشاهده قیمت کمد دیواری ام دی اف ، هایگلاس، ممبران و … مدل مورد نظر را انتخاب کرده و سپس منتظر نصب یک کمد شیک و باکیفیت باشند. متخصصان هوم سرویز در کمترین زمان ممکن و با دقت فراوان کمد دیواری مورد نظر مشتریان را طراحی کرده و می‌سازند. بعد از طراحی و ساخت کمد دیواری، متخصصان برای نصب این محصولات به خانه مشتریان مراجعه کرده و به طور کامل این محصول را پیاده سازی می‌کنند.

بنابراین اگر فرصت کافی برای پیدا کردن یک نجار مناسب را ندارید و مایل هستید تا کار شما در کمترین زمان ممکن به پایان برسد، بهتر است به وبسایت هوم سرویز سری بزنید و با مشاهده مدل‌های مختلف کمد دیواری یکی از انواع محصولات را انتخاب کنید. متخصصان هوم سرویز علاوه بر ساخت کمد دیواری، در کابینت آشپرخانه هم تخصص دارند و با توجه به ابعاد و سلیقه مشتری هر نوع کابینتی را طراحی و می‌سازند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز