جدیدترین وام 300 میلیون تومانی بدون ضامن بانک آینده چه شرایطی دارد؟

آن دسته از مشتریان بانک آینده که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «بهارانه» این مجموعه را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک آینده که نیاز به وام 300 میلیونی این بانک دارند، باید حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان بگذرد. در صورتی که متقاضی تسهیلات مذکور رتبه اعتباری آ داشته باشد، این تسهیلات بدون ضامن و تنها با اعتبارسنجی و ارائه یک فقره چک به وی پرداخت خواهد شد. اما اگر رتبه اعتباری فرد متقاضی در این سطح نباشد، ارائه ضامن رسمی الزامی است. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 14 میلیون و 977 هزار و 231 تومان است. کل سود تسهیلات 59 میلیون و 453 هزار و 534 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 359 میلیون و 553 هزار و 534 تومان خواهد بود.

کرمان موتور شیراز

اطلاعاتی درباره برخی از خدمات و افتخارات بانک آینده

بانک آینده از ادغام چند مجموعه مالی و اعتباری و با سرمایه پایه 800 میلیارد تومانی در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک انواع خدمات مجاز بانکی اعم از شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس برترین روابط عمومی ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، تندیس ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، تقدیرنامه سطح اشتهار در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
دومینیکا پارادایس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت