جدیدترین مدل های عینک آفتابی مردانه برای بهار

جدیدترین مدل های عینک آفتابی مردانه برای بهار کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تقریبا از اواسط فروردین باید خودمان را برای همراهی نورهای گرم و مستقیم خورشید تا حدود 6 ماه بعد آماده کنیم.  پس بهتر است با داشتن چند عینک آفتابی مردانه با طراحی خوب و البته پراستفاده در این روزها، این همراهی را کمی ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر پیش ببریم.

کاماپرس در این گزارش، جدیدترین مدل‌های عیک آفتابی مردانه را با جست‌وجو در چند فروشگاه عرضه‌کننده اکسسوری مردانه، معرفی می‌کند.

عینک آفتابی گرد

تعجب نکنید که اولین پیشنهاد این لیست را در سال‌های گذشته دیده‌اید چون عینک‌های طراحی‌شده با قاب گرد در سال جدید بیش از پیش در خیابان‌ها مشهور شده‌اند و نمی‌شود آن‌ها را به‌سادگی نادیده گرفت.

این عینک‌ها با طراحی کلاسیک و قدیمی که دارند به‌خوبی استایل‌های این سبک را کامل می‌کنند. انواع متنوعی از متریال، از پلاستیک تا چوب برای ساخت این عینک‌ها استفاده شده تا نزدیکی بیشتری با سبک موردنظر شما داشته باشند؛ بنابراین خرید عینک‌های گرد یک انتخاب هوشمندانه برای چندسال آینده خواهند بود.

عینک آفتابی گرد کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عینک آفتابی ویفرر

مدل‌های ویفرر (Wayfarer Sunglasses) از کلاسیک‌های دیگری هستند که قرار است امسال با قدرت بیشتری در سطح شهر ظاهر شوند. اگر دوست دارید سبک خاصی در پوشیدن عینک آفتابی داشته باشید که به‌آسانی توسط سایر عینک‌دوستان شناخته شود، ویفررها پیشنهاد جذاب و دقیقی برای شما محسوب می‌شوند.

عینک آفتابی ویفرر کاماپرس

عینک آفتابی خلبانی

1930 سال ظهور عینک‌های خلبانی برای محافظت از چشم خلبانان جنگنده دربرابر تابش مستقیم آفتاب بود؛ اما امروزه و حدود یک قرن بعد، این عینک‌ها در رنگ‌های مختلف و دسته‌های فلزی برای همه کاربردی هستند. خوبی این سبک از عینک‌های آفتابی، ظاهر جذابی است که آن‌ها روی انواع مدل‌های صورت ازجمله مدل‌های الماسی، بیضی و مستطیلی دارند.

عینک آفتابی ویفرر کاماپرس کاماپرس

عینک آفتابی شیلد

شیلد ( SHIELD ) که در زبان انگلیسی هم‌معنی سپر و محافظ است، ارتباط مناسبی با طراحی ظاهری این مدل عینک دارد. عینک‌های شیلد که با داشتن میدان دید قدرتمند و وسیع برای ورزشکاران طراحی شده بودند امروزه یک اکسسوری جسورانه برای آقایان به‌شمار می‌آیند.

مشخص است که عینک‌های شیلد باتوجه به سبک به‌خصوص‌ خود برای استفاده در پوشش‌های کلاسیک و رسمی مناسب نیستند؛ همچنین ممکن است حتی برای استایل‌های اسپورت نیز کمی طول بکشد تا به آن‌ها عادت کنید. با این‌حال به‌محض انس گرفتن با محافظ‌های جدیدتان محال است آن‌ها را راحت کنار بگذارید.

عینک آفتابی شیلد کاماپرس

عینک آفتابی دریانوردی

بهار و تابستان 1403 فرصت خوبی است تا رویای دریانوردی را با عینک‌های مختص به دریانوردان تجربه کنید. این عینک‌ها با داشتن پل‌های دوتایی و قاب سیمی، یکی از متفاوت‌ترین عینک‌های امسال شناخته می‌شوند که ظاهر هیجان‌انگیزتری را به استایل اضافه می‌کنند.

لنز این عینک‌ها بیشتر در انواع مربعی تولید شده‌اند تا گرد؛ بنابراین اگر به‌دنبال یک عینک آفتابی با فریم ترند مربعی و شکلی منحصربه‌فرد دربین سایر عینک‌ها هستید، این مدل را در خرید بهاره خود فراموش نکنید.

عینک آفتابی دریانوردی کاماپرس

عینک آفتابی هندسی

جالب بودن درکنار ظاهری شیک و مدرن، جلوه‌ای است که پوشیدن یک عینک آفتابی هندسی، با شکل‌های چندضلعی و خاص‌اش به شخصیت شما می‌بخشد. تفاوت قاب آن‌ها به‌تنهایی برای داشتن ظاهری متفاوت کافی است؛ پس اگر دوست ندارید زیاد ظاهر استایل را شلوغ کنید، بهتر است انواعی از آن‌ها را درنظر بگیرید که لنز نازک‌تر و یا رنگ‌های عامیانه‌تری دارند؛ اما فراموش نکنید که با اضافه کردن رنگ‌ها همیشه برای بیشتر جالب بودن، فرصت دارید.

عینک آفتابی هندسی کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ موندمدیسه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز