جدیدترین قیمت رهن کامل آپارتمان در تهرانپارس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهرانپارس محله‌ای قدیمی در شرق پایتخت و مناطق 4 و 8 شهرداری تهران است. تهرانپارس همچنین توسط بلوار پروین به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شده است. قیمت رهن کامل آپارتمان در محله تهرانپارس از حدود 400 میلیون تومان شروع می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از قیمت رهن آپارتمان‌های 90 متری در تهرانپارس غربی و شرقی را معرفی می‌کند.

*آپارتمانی 90 متری در تهراپارس شرقی با ودیعه کامل 430 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد 2 خوابه در طبقه دوم ساختمانی 5 طبقه و بدون پارکینگ، انباری و آسانسور واقع شده است.

*آپارتمان 90 متری در تهرانپارس شرقی ساخت سال 87 با حدود 600 میلیون تومان ودیعه اجاره می‌شود. این واحد 3 خوابه در طبقه سوم واقع شده و آسانسور و پارکینگ ندارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*آپارتمان ساخت سال 80 با دو اتاق خواب در تهرانپارس، با 650 میلیون تومان ودیعه برای اجاره آگهی شده است. این واحد در طبقه 3 ساختمان 4 طبقه واقع شده و آسانسور ندارد.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 90 متری ساخت سال 85 در تهرانپارس غربی، 700 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبق آخر ساختمانی 4 طبقه و بدون آسانسور واقع شده است. این واحد بازسازی شده، پارکینگ و انباری دارد.

*آپارتمان 90 متری در تهرانپارس غربی با دو اتاق خواب، با 820 میلیون تومان رهن کامل اجاره می‌‌رود. این واحد ساخت سال 85 در طبقه سوم واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*قیمت رهن کامل آپارتمان دیگری ساخت سال 90 با 2 اتاق خواب 900 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه همکف ساختمانی 5 طبقه بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

قیمت رهن کامل آپارتمان نوساز در تهرانپارس

*قیمت رهن کامل آپارتمانی در فلکه اول تهرانپارس، 1 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد دو خوابه ساخت سال 1401 در طبقه اول ساختمان 5 طبقه واقع شده و علاوه بر دارا بودن آسانسور، پارکینگ و انباری، دسترسی خوبی به مراکز خرید، بی ار تی و مترو دارد.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 90 متری نوساز در تهرانپارس غربی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه 4 ساختمان 5 طبقه واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

انتهای پیام

 

دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت رهن کامل آپارتمان در تهرانپارس

  1. سالار حسینی گفته:

    بین منطقه های اطراف تهران شما شمال شرق را پیشنهاد میدید یا جنوب غرب ؟؟ برای زندگی و اجاره

  2. محمدرضا علیپور گفته:

    تو شرق بهترین منطقه تهرانپارس هیت برای زندگی البته فلکه اول فقط که خب قیمت خرید اجاره هاش یکم بالاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز