جدیدترین قیمت اتصالات و محصولات استیل ضدزنگ

اتصالات و محصولات استیل ضدزنگ برای نصب سیستم‌های لوله‌کشی بسیار پراهمیت است. مقاومت این محصولات باید به حدی بالا باشد که برای سال‌های طولانی دچار خوردگی یا زنگ‌زدگی نشوند. به همین دلیل، از آلیاژ فولادی حاوی کروم در ساخت این اتصالات استفاده می‌شود.

از جمله پرکاربردترین متریال مورد استفاده در این محصولات می‌توان به کربن استیل، استنلس استیل و آلومینیوم اشاره کرد؛ بنابراین، قیمت روز ورق استیل نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی این اتصالات دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سختی بالا، چکش‌خوری خوب و مقاومت حرارتی و برودتی بالا از جمله ویژگی‌های مهم اتصالات و محصولات استیل ضدزنگ است. در ادامه، تعدادی از انواع اتصالات و کاربرد محصولات استیل معرفی خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

کاربرد استنلس استیل در صنایع مختلف

صنعت اتومبیل‌سازی: استنلس استیل برای نخستین بار توسط شرکت فورد برای ساخت قطعات خودرو مورد استفاده قرار گرفت. معمولاً اگزوز خودروها با استفاده از این فولاد ساخته می‌شود.

صنعت پزشکی و داروسازی: از آنجایی که محصولات استنلس استیل قابلیت استریل کردن دارند و در برابر خوردگی مقاوم‌اند، در محیط‌های پزشکی مانند ساخت وسایل جراحی کاربرد زیادی دارند.

انرژی و صنایع سنگین: در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز، دمای محیط بسیار بالا است؛ همچنین مواد شیمیایی زیادی در این فضا وجود دارد و به همین دلیل، برای ساخت مخازن ذخیره، اتصالات و لوله‌ها از این محصول استفاده می‌کنند.

صنایع آبی: از جمله مهم‌ترین کاربرد استنلس استیل در صنایع مختلف می‌توان به سیستم‌های انتقال آب اشاره کرد. استفاده از این محصول موجب می‌شود که خواص آب تغییر نکند و سیستم‌ها در طولانی مدت دچار مشکل نشوند.

نقش استیل در زیباسازی ساختمان

نقش استیل در زیباسازی ساختمان چیست؟ محصولات استیل ظاهر زیبایی دارند و با دو روکش براق و مات تولید می‌شوند؛ همچنین این محصولات در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و به همین دلیل، در سال‌های اخیر استفاده از ورق، کلاف یا میله استیل در صنعت ساختمان‌سازی و زیباسازی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال، استفاده از استیل ضد زنگ در نمای ساختمان علاوه بر اینکه هزینه‌های مربوط به تعمیرات را کاهش می‌دهد، ظاهر شیک و مدرنی هم به نما می‌دهد.

دوام بالا، قابلیت بازیافت و عدم نگرانی از لانه‌گزینی موریانه‌ها موجب شده که محصولات استیل در دکوراسیون آشپزخانه‌ها هم مورد استفاده قرار گیرد. کابینت‌ها و میزهای مدرن استیل، مجسمه‌ها و عناصر تزئینی و نرده استیل از جمله این کاربردها در زیباسازی ساختمان‌ها هستند.

انواع اتصالات استیل

اتصالات لب جوش: انتهای این اتصالات برای جوشکاری، پخ­زده می‌شود و شکل آن‌ها با توجه به ضخامت هر کدام، متفاوت است. درپوش، سه راهی مساوی، تبدیل هم‌مرکز، زانویی 45 درجه و مغزی استیل از جمله انواع اتصالات لب جوش به­شمار می‌رود.

اتصالات ساکت ولد: این نوع اتصالات از طریق جوشکاری متصل می‌شوند. اتصالات ساکت ولد در سیستم‌های لوله‌کشی و خطوط انتقال فشار قوی مورد استفاده قرار می‌گیرند و شامل کپ، زانویی، تبدیل و امثال آن می‌شود.

اتصالات رزوه‌ای: اتصالات رزوه‌ای به وسیله پیچ متصل می‌شوند. این اتصالات معمولاً برای ایجاد اتصال در لوله‌های کوچک به کار می‌روند.

اتصالات دنده‌ای: این محصولات، زیر مجموعه اتصالات رزوه‌ای هستند و عملکرد بهتری نسبت به اتصالات رزوه‌ای دارند. جنس عمده اتصالات دنده‌ای از استیل 304 یا 316 است.

قیمت روز ورق استیل

چنانچه قصد دارید که از قیمت روز محصولات و اتصالات استیل مطلع شوید و این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید، می‌توانید از کارشناسان “استیل رخ” کمک بگیرید. مجموعه استیل رخ بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه بازرگانی ورق، لوله و پرفیل استنلس استیل دارد. این مجموعه به چند دستگاه پیشرفته برش لیزر و خدمات تخصصی جوش و پرداخت با بالاترین کیفیت مجهز است. مشاوره ساخت، طراحی و همچنین نصب و مونتاژ محصولات مورد نظر از دیگر خدمات این مجموعه به­شمار می‌رود.

جهت اطلاع از قیمت‌ها، نحوه خرید، شرایط ارسال و موارد مرتبط می­توانید به وبسایت استیل رخ مراجعه یا با شماره تلفن 02166801920 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : استیل رخ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت اتصالات و محصولات استیل ضدزنگ

  1. نهال رستمی گفته:

    کابینت های آشپزخانه استیل با کیفیت خوب باشه خیلی بهتر و نمای قشنگ تری داره از چوب اما دقیقا استیلی که زنگ نزنه بعد یه مدت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز