قیمت روز ورق استیل تیر 1402

ورق استیل-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ورق استیل با نام فولاد ضد زنگ یا ورق استنلس استیل نیز شناخته می‌شود. آلیاژ‌های به کار رفته در این محصول موجب بهبود خواص مکانیکی محصول می‌شود. این ورق به دو دسته استیل بگیر و استیل نگیر تقسیم می‌شود. این دسته‌بندی به وجود یا عدم وجود خاصیت مغناطیسی ورق اشاره دارد. قیمت روز ورق استیل متاثر از عوامل مختلفی چون قیمت جهانی فولاد، نوسانات قیمت ارز، هزینه حمل و نقل، قیمت آلیاژهای به کار رفته و… است. خرید آنلاین انواع محصولات استنلس استیل هم باید با در نظر گرفتن قیمت جهانی و قیمت ارز داخل برای انواع آلیاژهای استیل انجام شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مجموعه استیل رخ یکی از پیشگامان مطرح کشور در زمینه بازرگانی و فروش تخصصی مصنوعات استنلس استیل است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه نسبت به خرید آنلاین انواع محصولات استنلس استیل اقدام کنند. ارائه انواع خدمات تخصصی صنایع فلزی و تولید محصولات با کیفیت از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه استیل رخ محسوب می‌شود. در ادامه، ضمن بررسی ویژگی‌ها و کاربرد این محصول، قیمت روز ورق استیل نیز ارائه خواهد شد.

 ویژگی و خواص ورق استیل

همانطور که قبلاً اشاره شد، استیل‌های بگیر دارای خاصیت مغناطیسی یا آهنربایی هستند. قدرت این خاصیت به نوع مواد اولیه و مقدار آنها بستگی دارد. به طور کلی، استیل‌هایی که دارای آلیاژ کروم هستند، جذب آهنربا می‌شوند. چنین ورق‌هایی قیمت بالاتر و کاربرد بیشتری دارند.

یک ویژگی مهم دیگر ورق استیل، خاصیت ضد زنگ بودن آن است. بنابراین، از این محصول می‌توان در مناطق گوناگون استفاده کرد. این محصول، قابلیت ذوق‌پذیری هم دارد و ضایعات آن را می‌توان مجدداً قالب‌گیری کرد. این خاصیت موجب شده تا حدود 65 تا 80 درصد از ورق‌های استیل در جهان با روش بازیافت ضایعات تولید شوند.

راز آسمان پایتخت

ورق استنلس استیل به استحکام و سختی بالا هم معروف هستند. البته این ویژگی به میزان کربن به کار رفته در محصول بستگی دارد؛ به این معنا که هر چقدر میزان کربن موجود در ورق بیشتر باشد، سختی و مقاومت آن نیز بیشتر خواهد شد. از این نظر، ورق استیل نگیر از استحکام بیشتری نسبت به ورق استیل بگیر برخوردار است. این در حالی است که شکل‌پذیری استیل‌های بگیر بهتر است.

ورق استیل چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه به راهنمای خرید آنلاین انواع محصولات استنلس استیل برسیم، بهتر است نگاهی به کاربردها و موارد استفاده ورق استیل، بپردازیم.

این محصول را می‌توان بر اساس نوع کاربرد به دو دسته صنعتی و دکوراتیو تقسیم کرد. برای بررسی قیمت روز ورق استیل باید به نوع کاربرد ورق و وزن آن نیز توجه داشت. امروزه از ورق استنلس استیل معمولاً برای ساخت سقف ساختمان، لوازم خانگی، قطعات بزرگ کشتی، تانکر حمل مواد شیمیایی، بدنه خودرو، هواپیما و… استفاده می‌کنند. این موارد از جمله کاربردهای صنعتی ورق استیل محسوب می‌شوند.

ورق استیل دکوراتیو به لحاظ شکل ظاهری، انواع مختلفی دارد. این محصول در رنگ‌های مسی، دودی، طلایی، مشکی و… تولید می‌شود و ظاهر براق یا مات دارد. ورق استیل دکوراتیو اغلب برای ساخت نمای ساختمات، شیرآلات یا مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. سهولت در پاک کردن، عدم تغییر رنگ یا شکستگی و مقاومت بالای این ورق‌ها موجب شده تا کاربرد زیادی در زیباسازی ساختمان‌ها داشته باشند.

قیمت روز ورق استیل

در جدول زیر، قیمت روز ورق استیل صنعتی و دکوراتیو با ضخامت‌های مختلف و عرض 1000 قابل مشاهده است. شما می‌توانید برای خرید آنلاین انواع محصولات استنلس استیل، به فروشگاه استیل رخ مراجعه کنید.

محصول قیمت بدون ارزش افزوده قیمت با تخفیف استیل رخ
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 4 159 هزار و 900 تومان 153 هزار و 500 تومان
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 5 159 هزار و 900 تومان 156 هزار و 700 تومان
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 6 159 هزار و 900 تومان 156 هزار و 700 تومان
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 8 159 هزار و 900 تومان 155 هزار و 100 تومان
رول ورق استیل صنعتی 304L مات ضخامت 10 159 هزار و 900 تومان 156 هزار و 700 تومان
رول ورق استیل دکوراتیو 430 براق ضخامت 0.7 101 هزار و 200 تومان

رول ورق استیل دکوراتیو 430 براق ضخامت 0.8 101 هزار و 200 تومان

رول ورق استیل دکوراتیو 430 براق ضخامت 1 264 هزار تومان

برای اطلاع از سایر قیمت‌ها، نحوه خرید، شرایط ارسال و… به وبسایت استیل رخ به نشانی steelrokh.com مراجعه کنید یا با شماره 02166801920 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : استیل رخ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز