جدیدترین شرایط تبدیل حواله برخی محصولات ایران خودرو + جزئیات

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات این گروه تبیین و اطلاع رسانی شده است. طبق اطلاعات موجود، مشتریان منقضی بهمن ماه 1400 امکان تبدیل بعضی محصولات را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، در جدولی اعلام شده است. نمایندگان باید به مشتریان واجد شرایط این بخشنامه را اطلاع دهند. دارندگان حواله پژو 405 اس ال ایکس، امکان دریافت خودرو سمند ال ایکس سفید را دارند. همچنین افرادی که برای پژو 206 ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند تحت شرایطی خودرو 207 هاچ بک پانوراما دستی یا مدل دیگری از پژو 206 تیپ 2 را دریافت کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دارندگان حواله سورن ای اف 7 بنزینی پلاس، کد 575، هم می‌توانند آن را با سورن ای اف 7 بنزینی پلاس یا رانا پلاس تعویض کنند. دنا پلاس، کد 703، هم با دنا پلاس یا پارس تی یو 5 قابل تعویض است. همچنین دارندگان دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک هم قابلیت تعویض حواله این خودرو را با رانا پلاس یا نوع دیگر دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک دارند. سایر خودروها هم در جدول زیر آمده است؛

جزئیات تبدیل حواله ایران خودرو

لازم به ذکر است که تمامی خودروهای تحویلی مطابق برنامه فروش در سیستم به افراد منتقل می‌شود. بخشنامه مذکور به منظور تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده که از نوع پیش فروش هستند. ضمنا باید دعوتنامه مربوط به آن‌ها منقضی شده باشد.

افراد باید به این نکته توجه کنند که محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد. در صورتی که فردی مایل به انجام فرآیند تبدیل باشد باید به مقوله تامین اعتبار و قیمت گذاری مجددا هم توجه کند.

اگر مجددا شرایط بخشنامه تغییر پیدا کند، شرایط تبدیل بلافاصله متوقف خواهد شد و از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌های مجاز به متقاضیان اطلاع داده می‌شود.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز