جدیدترین ساعت مردانه لوکس با بند فلزی

جدیدترین ساعت مردانه لوکس با بند فلزی کاماپرس
لست سکند

ساعت مردانه با بند فلزی معمولا در استایل‌های کاربردی و رسمی بیشتر خود را نشان می‌دهد. با این وجود بسیاری از برندهای لوکس و معتبر دنیا در زمینه طراحی و تولید ساعت توانسته‌اند، این رسم قدیمی را کمی جابه‌جا کنند و تلفیقی از مدرنیته و حتی امکاناتی ویژه از ساعت‌های اسپورت را، برای عرضه ساعت‌های نسل جدید کلاسیک روی کار بیاورند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی ساعت‌های موجود در چند گالری‌ معتبر ساعت، 5 مدل ساعت مردانه با بند فلزی را به شما معرفی می‌کند.

ساعت مردانه Pierre Ricaud پیر ریکود – مدل P60048.5127CH

پیر ریکاد، یکی از برندهای محبوب ساعت در اروپا و البته کمتر شناخته‌شده در ایران است که ساعت‌هایی با سبک مینیمال و متناسب با طیف گسترده‌ای از استایل‌ها طراحی می‌کند. ساعت مردانه پیر ریکارد مدل P60048.5127CH، یکی از جدیدترین مدل‌های ساعت موجود از این برند در ایران است که با گارانتی بین‌المللی دو ساله عرضه می‌شود.

P60048.5127CH با داشتن بدنه تمام استیل و موتور کوارتزی مقاوم می‌تواند تا عمق 100 متری آب مورد استفاده قرار گیرد. کرنوگراف دقیق، نمایشگر تاریخ و نمای زمان با فرمت 24 ساعته از دیگر ویژگی‌های این ساعت 6 میلیون و 50 هزار تومانی است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند.

ساعت مردانه Pierre Ricaud پیر ریکود - مدل P60048.5127CH کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت مردانه زینوو zinvo مدل Rival Chrono Legacy

متفاوت، اصیل و چشمگیر، شاید بهترین ویژگی‌هایی باشد که می‌توان با آن‌ها Rival Chrono Legacy را توصیف کرد. طراحان زینوو در تولید این ساعت سعی کرده‌اند تا ویژگی‌های سبک ساعت اسپورت را در ساعتی با چهارچوبی کلاسیک جای دهند، بنابراین Rival Chrono Legacy نمایش کاملی از یک مرد مدرن است که از الگوهای درست پیشنیان‌اش محافظت می‌کند.

این ساعت با قیمت روز 24 میلیون و 899 هزار تومان، در کنار بند فلزی، یک بند مونوکروم چرمی نیز دارد تا استایل متناسب‌تری برای فضاهای غیررسمی و دوستانه فراهم کند. صفحه شب‌نما، تاریخ و زمان با فرمت 24 ساعته و طراحی منحصر به‌فرد در دو رنگ سبز و آبی از دیگر نقاط قوت این مدل جدید زنوو به‌شمار می‌آید.

ساعت  مردانه زینوو zinvo مدل Rival Chrono Legacy کاماپرس

ساعت مردانه رومانسون Romanson TM1274FM1CAS1Q

رومانسون مدل TM1274FM1CAS1Q با اصالت و پیشینه‌ای از کشور کره جنوبی با دو سال گارانتی بین‌المللی در ایران به‌فروش می‌رسد. این ساعت مردانه با قابی در ابعاد 40*9.5 سانتی‌متری، دارای نمایشگر تاریخ و ماه، شیشه ضد خش از جنس کریستال‌های معدنی مقاوم و نشانگر گرافیکی ماه و خورشید است. قیمت روز TM1274FM1CAS1Q از 11 میلیون و 979 هزار تومان تا 13 میلیون و 775 هزار تومان متفاوت است.

ساعت مردانه رومانسون Romanson TM1274FM1CAS1Q کاماپرس

ساعت مردانه روتاری ROTARY کد GB05210/05

با این‌که مدت زمانی طولانی از شهرت و اثبات مهارت و تخصص ساعت‌سازان روتاری می‌گذرد اما با این‌حال، در مقایسه با سایر برندهای ساعت، خصوصا ساعت‌های لوکس، همچنان برای خرید یک ساعت مردانه با طراحی خاص، کیفیت عالی و قیمت مقرون به‌صرفه می‌توان روی آن حساب کرد.

مدل GB05210/05 روتاری از کالکشن گرینویچ این برند در عین سادگی جزئیاتی کم‌نظیری مانند حرکت دیدنی چرخ‌دنده‌ها و عقربه‌ها را به‌زیبایی از صفحه ساعت به‌نمایش می‌گذارد. موتور GB05210/05 با قیمت روز 28 میلیون و 50 هزار تومان و گارانتی 18 ماهه، می‌تواند تا عمق 50 متری آب مورد استفاده قرار بگیرد.

ساعت مردانه روتاری ROTARY کد GB05210/05 کاماپرس

ساعت پاول ریچ PAUL RICH مدل Emperor’s Emerald

«به هر یک از ما زمان محدودی داده شده، بنابراین مطمئن شوید از آن به‌خوبی استفاه می‌کنید» این شعاری است که برند پاول ریچ، از زمان شروع فعالیت خود در سال 2017 برای معرفی محصولات‌اش به‌کار برده است. مدل Emperor’s Emerald با طراحی خیره‌کننده و حرف‌های از رنگ‌های نقرهای و سبز، نماینده خوبی برای ترویج شعار و سبک این برند است. پاول ریچ Emperor’s Emerald هم‌چنین دارای موتور کواتزی با مقاومت 50 متری در برابر رطوبت بوده که با قیمت حدودی 18 میلیون و 499 هزار تومان و گارنتی معتبر قابل سفارش است.

ساعت پاول ریچ PAUL RICH مدل Emperor's Emerald کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی ساعتساعت لوکسفروشگاه اشرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز