جدیدترین تغییرات هیوندای سانتا کروز مدل 2024

تور لحظه آخری-کاماپرس

هیوندای سانتا کروز یکی از پرفروش‌ترین پیکاپ‌هایی است که از زمان عرضه‌ در سال 2021 توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند. با توجه به این که سانتا کروز تاکنون فیس لیفت یا بازطراحی نشده است این احتمال وجود دارد که برای سال 2025 یا 2026 به طور کامل مورد بازنگری قرار بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هیوندای سانتا کروز مدل 2024 از سبک و سیاقی خاص و منحصر به فرد بهره می‌برد و اگر به دنبال یک پیکاپ قوی و زیبا می‌گردید، سانتا کروز مدل 2024 می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

هیوندای سانتا کروز مدل 2024 با دو نوع پیشرانه مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد: یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژری. موتور تنفس طبیعی 191 اسب بخار و موتور توربوشارژری 281 اسب بخار نیرو دارد. گشتاور موتور پایه نیز 181 نیوتن‌متر و گشتاور موتور توربو 311 نیوتن‌متر اعلام شده است. هر دو موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرند و امکان انتخاب دیفرانسیل جلو و یا سیستم چهار چرخ محرک برای مشتریان وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات هیوندای سانتا کروز مدل 2024 می‌توان به نمایشگر 10.3 اینچی اطلاعات و سرگرمی، گرمگن صندلی‌های جلو، کلاستر تمام دیجیتال، روکش چرمی غربیلک فرمان، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حرکت در بزرگراه، مسیریاب و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز