جدیدتدین ماشین لباسشویی پاکشوما در بازار + قیمت مرداد ۱۴۰۲

لباسشویی-کاماپرس

در حال حاضر افزایش قیمت لوازم برقی خانگی باعث شده است بسیاری از کاربران به دنبال خرید ماشین‌ لباسشویی ایرانی باکیفیت باشند. پاکشوما یکی از برندهای ایرانی است که ماشین لباسشویی‌هایی با امکانات جدید و با قیمت مناسب تولید می‌کند. کمبود وقت در زندگی روزمره مدرن و از طرفی تنوع مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی در بازار باعث شده است که کاربران در انتخاب محصول مورد نظر دچار مشکلاتی شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با صرفه‌جویی در وقت افراد و مقایسه محصولات مختلف می‌توانند به کاربران در داشتن بهترین انتخاب کمک کنند. امکان خرید جدیدترین ماشین لباسشویی‌های پاکشوما از فروشگاه اینترنتی افشین کالا برای کاربران فراهم شده است.

کاماپرس در ادامه پنج مدل از جدیدترین ماشین لباسشویی‌های پاکشوما موجود در افشین کالا را معرفی می‌کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96413 ظرفیت 9 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی دارای موتور پرقدرت با سرعت چرخش هزار و 400 دور در دقیقه است. این دستگاه دارای ورودی‌های مجرا آب گرم و سرد است و رده مصرف انرژی +++A دارد. 16 برنامه اصلی و پنج برنامه شست‌وشو فرعی قرارگرفته در این ماشین لباسشویی، امکان شست‌وشو لباس‌ها با توجه به جنس و نوع لباس‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. این مدل کم‌صدا است و در حین استفاده 56 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. یکی از مزیت‌های این مدل داشتن برنامه شست‌وشو سریع 15 دقیقه‌ای است. این ماشین لباسشویی به قیمت 19 میلیون و 600 هزار تومان قابل تهیه است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-96428 ظرفیت 9 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی پاکشوما با ظرفیت شست‌وشو 9 کیلویی به راحتی نیازهای یک خانواده پرجمعیت را برآورده می‌کند. موتور اینورتر استفاده‌شده در این دستگاه دارای سرعت هزار و 400 دور گردش در دقیقه است و فقط 52 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. 16 برنامه اصلی و چهار برنامه کمکی قرار گرفته در این ماشین‌ لباسشویی، امکان شست‌وشو انواع لباس با توجه به جنس پارچه و میزان کثیفی را فراهم می‌کند. یکی از مزیت‌های این مدل قابلیت اضافه کردن لباس‌های جامانده در حین شست‌وشو است. این مدل به قیمت 19 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لباسشویی پاکشوما-کاماپرس

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 ظرفیت 8 کیلوگرم

این دستگاه با ظرفیت شست‌وشو هشت کیلیویی متناسب یک خانواده با جمعیت متوسط است. موتورهای اینورتر قرارگرفته در این دستگاه تا حد بسیار زیادی در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند. ورودی های مجزا آب سرد و گرم در این مدل تعبیه‌ شده است و امکان تنظیم دما آب از 20 تا 90 درجه به صورت دستی وجود دارد. با ورودی مستقیم آب گرم به دستگاه نیازی به گرم کردن مجدد آب وجود ندارد و در نتیجه تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود. 16 برنامه اصلی شست‌وشو با توجه به نوع پارچه‌ها و لباس‌ها وجود دارد و انتخاب متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول به قیمت 18 میلیون 700 هزار تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-96428 ظرفیت 9 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد وارد بازار می‌شود و موتور اینورتر استفاده شده در آن از نوع کم‌مصرف است. ظرفیت شست‌وشو 9 کیلویی برای نیازهای یک خانواده پرجمعیت مناسب است و 16 برنامه شست‌وشو اصلی به همراه چند برنامه کمکی، امکان شست‌وشو هر لباس و هر پارچه‌ای را فراهم می‌کند. یکی از مزیت‌های این مدل قابلیت تنظیم دما آب به صورت دستی از 20 تا 90 درجه و امکان اضافه کردن لباس‌های جامانده در حین شست‌وشو است. این مدل به قیمت 19 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 ظرفیت 8 کیلوگرم

یکی از بهترین ویژگی‌های این مدل قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه است. این قابلیت برای لباس‌های جامانده و یا لباس‌هایی که نیاز به شست‌وشو کمتری دارند، پرکاربرد است. صفحه نمایش ال ای دی این محصول تنظیمات ساده‌ای را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. قابلیت چرخش موتور در هزار و 400 دقیقه به خوبی لباس‌ها را تمیز و آبکشی می‌کند. این مدل به قیمت 18 میلیون و 700 هزار تومان قابل تهیه است.

خرید جدیدترین ماشین لباسشویی پاکشوما از افشین کالا

افشین کالا برای اولین بار در سال 1399 در استان البرز فعالیت خود را در زمینه فروش انواع لوازم خانگی آغاز کرد. این مجموعه در سال 1400 فروشگاه اینترنتی خود را با هدف گسترش کسب‌وکار راه‌اندازی کرد و امکان ارسال محصولات به سراسر کشور را فراهم کرد. کاربران برای خرید جدیدترین ماشین لباسشویی‌های پاکشوما می‌توانند از طریق سایت این مجموعه به آدرس https://afshinkala.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : افشین کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدتدین ماشین لباسشویی پاکشوما در بازار + قیمت مرداد ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز