جاروبرقی پارس خزر بخریم یا بوش؟

تصمیم‌گیری بین خرید جاروبرقی ایرانی و یا خارجی ممکن است چالش برانگیز باشد. در حالی که خرید جاروبرقی از برندهای معروف خارجی، اطمینان زیادی را برای خریدار به ارمغان می‌آورند؛ قیمت‌های مناسب برندهای ایرانی و خدمات پس از فروش معتبر آنها مشتری را به خرید ترغیب می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پارس‌خزر و بوش دو برند خارجی و ایرانی هستند که بخشی از بازار جاربرقی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه کاماپرس با مقایسه سه محصول هر کدام از این برندها فرایند تصمیم‌گیری برای خرید را آسان‌تر می‌کند.

جاروبرقی 2 هزار واتی بوش و پارس‌خزر

جاروبرقی جی‌ال‌اس 252 بوش با موتور 2 هزار واتی کیسه گردو‌غبار پنج لیتری دارد. استفاده از سیستم پاور پروتکت نهایت تمیزکنندگی را به ارمغان آورده است. فیلتر این جارو برقی که هوا را به‌صورت پاکیزه از جارو برقی خارج می‌کند قابل شستشو است. یک هشداردهنده الکترونیکی در این جارو وجود دارد که زمان تعویض کیسه را نشان می‌دهد. شعاع استفاده از این جارو 12 متر است.

جارو برقی 2 هزار واتی پارس‌خزر  مخزن گردوغبار شش لیتری دارد. یک نشانگر بر روی بدنه جارو وجود دارد که زمان تعویض کیسه را نشان می‌دهد. شعاع استفاده از جارو برقی پارس‌خزر هشت متر است. در این جاروبرقی از سیستم دمنده استفاده شده تا ریزترین گردوغبارها به‌خوبی پاک‌سازی شوند. فیلتر جاروبرقی پارس خزر قابل شستشو است.

آریاک سفر

جاروبرقی 2 هزار و 200 واتی پارس‌خزر و بوش

جاروبرقی 2 هزار و 200 واتی پارس‌خزر هشت لیتر ظرفیت مخزن دارد که آن را برای جارو کردن فضاهای بزرگ مناسب کرده است. علاوه بر سری اصلی یک سری جانبی نیز همراه محصول وجود دارد که مناسب تمیز کردن درزها و گوشه‌ها است. این جارو می‌تواند شعاع هشت متری را پوشش دهد.

جاروبرقی جی‌ان 2 بوش قدرت موتور 2 هزار و 200 واتی دارد. ظرفیت مخزن این جاروبرقی چهار لیتر بوده و کیسه آن قابل شستشو است. استفاده از موتور های‌اسپین باعث شده تا میزان صدای این جارو بسیار کم باشد. شعاع استفاده از جارو 15 متر است. وجود برس توربو قدرت مکش دستگاه را افزایش داده است.

جاروبرقی 2 هزار و 500 واتی بوش و پارس‌خزر

ظرفیت مخزن جاروبرقی 2 هزار و 500 واتی بوش چهار لیتر است. شعاع حرکتی دستگاه 10 متر بوده و فیلتر آن قابل شستشو است. فیلتر هپا به کار رفته در دستگاه از پخش شدن گردوغبار و آلودگی در هوا جلوگیری می‌کند که برای افرادی با بیماری تنفسی بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

در جاروبرقی 2 هزار و 500 واتی پارس‌خزر نیز همانند محصول بوش از فیلتر ضدآلرژی هپا استفاده شده است. این فیلتر قابل شستشو است. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک ضدخش است. این جاروبرقی شعاع 14 متری را می‌تواند پوشش دهد. ظرفیت مخزن دستگاه پنج لیتر است.

انتهای پیام

مرتبط با : بوشپارس خزر
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جاروبرقی پارس خزر بخریم یا بوش؟

  1. آدرینا حیاتی گفته:

    بهترین انتخاب برای خرید جارو برقی پارس خزر، این است که ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید، سپس بر اساس ویژگی‌ها و قیمت متناسب، به دنبال مدلی بگردید که بهترین عملکرد را داشته باشد. اینکه جارو برقی مناسب باشد میتواند کارهای روزمره تان را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر سازد.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

  2. سپیده عزیزی گفته:

    من خودم اخیراً جارو برقی پارس خزر را خریدم و واقعاً راضی هستم. این جارو بسیار کارآمد و قدرتمند است و به دلیل وجود برس‌های مختلف، برای تمیز کردن سطوح مختلف بسیار مناسب است. همچنین، می‌توانید آسانی برای خودتان بطری جارو جایگزین تهیه کنید. راستش خیلی شگفت زده شدم که چقدر یک جارو برقی می‌تواند زندگی روزمره را آسان‌تر کند!چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز