ثروتمندترین بازیگران مرد هالیوود در سال 2023

هالیوود غول صنعت سینما در جهان است و یک عرصه وسیع برای مشهور شدن و کسب درآمدهای هنگفت محسوب می‌شود. بعضی از بازیگران هالیوود علاوه بر دستمزد ایفا نقش در فیلم‌ها، در سایر عرصه‌های نویسندگی، کارگردانی و مد و ورزش نیز فعالیت دارند و این عوامل در افزایش ثروت آن‌ها موثر است.

کاماپرس در ادامه به معرفی ثروتمندترین مردان در هالیوود می‌پردازد:

رابرت داونی جونیور

اگر طرفدار فیلم‌های هالیوودی باشید، حتما رابرت داونی جونیور را می‌شناسید. او یکی از خوش‌پوش‌ترین بازیگران است که به دلیل ایفا نقش در مجموعه انتقام‌جویان و مردان آهنی شهرت دارد. داونی جونیور یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه بفتا دریافت کرده است. مجله فوربس او را با دارایی 320 میلیون دلاری در فهرست ثروتمندترین بازیگران هالیوود قرار داده است.

ویل اسمیت

ویل اسمیت بازیگر، تهیه‌کننده و خواننده رپ است که با ایفا نقش در فیلم‌های مردان سیاه‌پوش، هفت پوند، افسانه باگر ونس و جوخه انتحار شهرت دارد. او پنج جایزه گلدن گلوب، دو اسکار و چهار جایزه گرمی برنده شده است. درآمد او در سال 2023 چیزی در حدود 360 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

آریاک سفر

  • بیشتر بخوانید:

محبوب ترین هنرپیشه های زن ترکیه در سال 2023

محبوب ترین مردان هنرمند جهان / جای کدام بازیگر ایرانی خالی است؟

کیانو ریوز

کیانو ریوز بازیگر، فیلمساز، کارگردان و موسیقی‌دان کانادایی است. او در سه گانه علمی تخیلی ماتریکس، نقطه شکست و روابط خطرناک بازی کرده است. او به عنوان یکی از همه‌کاره‌ترین بازیگران هالیووود شناخته می‌شود که با دارایی 395 میلیون دلار رتبه هشتم در این فهرست را به خود اختصاص داده است.

تام هنکس

تام هنکس یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود است که در فیلم‌های کد داوینچی، فورست گامپ، نجات سرباز رایان و کاپیتان فیلیپس ایفا نقش بازی کرده است. فروش بالا فیلم‌های او در باکس آفیس تام هنکس را به یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود تبدیل می‌کند. او با دارایی 400 میلیون دلار یکی از ثروتمندترین بازیگران محسوب می‌شود.

جک نیکلسون

جک نیکلسون بازیگر و فیلمساز آمریکایی است که بیش از 60 سال سابقه حضور در صنعت هالیوود را دارد. او بازی در فیلم‌های درخشش، پنج قطعه آسان، آخرین ماموریت و شرایط مهرورزی را در کارنامه هنری خود دارد. نیکلسون 84 ساله در حال حاضر با 410 میلیون دلار یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود است.

آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر یکی از الهام‌بخش‌ترین شخصیت‌های جهان است. او بازیگر، تهیه‌کننده و بدنساز معروف در جهان شناخته می‌شود. او در مجموعه فیلم‌های معروف ترمیناتور ایفا نقش کرده است. او با ثروت 430 میلیون دلاری رتبه پنجم این فهرست را به خود اختصاص داده است.

آدام سندلر

آدام سندلر بازیگر، نوازنده، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس موفق است. او در فیلم‌های کمدی گلیمور شاد، بیلی مدیسون و پسر آب مشهور است. آدام سندلر با دارایی 450 میلیون دلار در فهرست یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود قرار گرفته است.

 

تام کروز

تام کروز بازیگر و فیلمساز آمریکایی سه جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب برنده شده است. او برای بازی در فیلم‌های آسمان وانیلی، آخرین سامورایی و ماموریت غیرممکن شناخته شده است. این بازیگر خوش‌تیپ آمریکایی با ثروت 600 میلیون دلار یکی دیگر از ثروتمندترین مردان هالیوود است.

دواین جانسون

رتبه دوم در بین ثروتمندترین بازیگران هالیوود به دواین جانسون اختصاص دارد. او به عنوان بازیگر، تهیه‌کننده، کشتی‌گیر حرفه‌ای و فوتبالیست سابق فعالیت داشته است. هرکول، جومانجی و سریع و خشن از فیلم‌هایی است که این بازگیر در آن‌ها ایفا نقش کرده است. دارایی دواین جانسون چیزی در حدود 800 میلیون دلار است.

جفری سایفیلد

جفری ساینفیلد بازیگر، کمدین، تهیه‌کننده و نویسنده مشهور آمریکایی به دلیل نویسندگی برنامه تلویزیونی محبوب ساینفیلد شهرت دارد. مجله فوربس او را با دارایی یک میلیارد دلار ثروتمندترین بازیگر هالیوود اعلام کرده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز