ثروتمندترین سلبریتی های مدلینگ جهان در سال ۲۰۲۳

صنعت مدلینگ و زیبایی در عصر جدید همچنان علاقه مندان را غافلگیر می‌کند؛ این صنعت همواره با تکنولوژی روز آمیخته می‌شود، خیابان ها، مجالس و جشن ها را رنگارنگ‌تر می‌کند و سلبریتی های مدلینگ را هم ثروتمندتر و ثروتمندتر. سلبریتی های مدلینگ در کنار بازیگران و خوانندگان بخشی از ثروتمندترین افراد جامعه را تشکیل می‌دهند.

کاماپرس در این مطلب ثروتمندترین مدل‌های سال 2023 را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

کیم کارداشیان / ثروت خالص: ۱.۴ میلیارد دلار

کیم کارداشیان و اعضای خانواده‌اش در اصل با برنامه تلویزیونی Keeping up with the Kardashians به شهرت رسیدند. او با برندهای معتبری مانند بالنسیاگا همکاری و در چند فشن شو حضور داشته است. کیم همچنین صاحب برند آرایشی SKKN و برند لباس راحتی Skims است.

آریاک سفر

کایلی جنر / ثروت خالص: ۷۵۰ میلیون دلار

او نیز مانند کیم در ابتدا با برنامه Keeping Up With the Kardashians شناخته شد. این شهرت، راه را برای راه‌اندازی برند آرایشی وی به نام Kylie Cosmetics آسان کرد که بخش عمده درآمد وی را شامل می‌شود. با این حال کایلی با برندهای مختلفی همکاری کرده و حتی یک قرارداد ۷ رقمی با برند پوما بسته است.

رند گربر / ثروت خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

این مدل سابق، با یک سوپر مدل معروف به نام سیندی کرافورد ازدواج کرده و از دوستان نزدیک جرج کلونی به شمار می‌رود. این دو، برند تکیلای Casamigos را راه‌اندازی کرده وبه قیمت هنگفتی فروختند. گربر و برادرانش همچنین در Gerber Group که شامل بارها و رستوران‌های زنجیره‌ای می‌باشد شریک هستند.

پترا اکلستون / ثروت خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

مادر او یک مدل سابق و پدرش مدیر عامل سابق فرمول یک بود، پترا نیز زمانیکه تنها ۱۹ سال سن داشت برند لباس مردانه FORM را تاسیس کرد. ثروت او به حدی است که در سال ۲۰۱۱ بزرگترین خانه لس‌آنجلس را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

پاریس هیلتون / ثروت خالص: ۳۰۰ میلیون دلار

این وارث هتل‌های زنجیره ای معروف هیلتون، از کودکی به مدلینگ می‌پرداخت و تاکنون با برندهای مشهوری مانند دیور همکاری کرده است. او در کنار مدلینگ در سریال The Simple Life بازیگری را نیز امتحان کرد. قسمت اعظم ثروت وی از مجموعه عطرهایش بدست آمده که بیش از ۱۹ خط تولید و ۴۵ فروشگاه دارد.

سوفیا ورگارا/ ثروت خالص: ۱۸۰ میلیون دلار

بازیگر محبوب سریال Modern Family از ۱۷ سالگی به عنوان یک مدل فعالیت دارد. او در دهه ۹۰، یک آژانس استعدادیابی به نام Latin World Entertainment و برند لباس زیر خود را تاسیس کرد و مدتی نیز داور برنامه America’s Got Talent بود. America’s Got Talent، هایدی کلوم با برندهای مشهوری نظیر متل و فولکس واگن قرارداد دارد. او همچنین بابت لباس‌های عجیب و خلاقانه هالووینش شهرت یافته است.

آماندا هرست/ ثروت خالص ۱۰۰ میلیون دلار

او نوه بنیان‌گذار شرکت Hearst و مدل سابق برند تامی هیلفیگر است. آماندا خود موسسه خیریه Friends of Finn را برای سگ‌های بد سرپرست و وبسایت خرید Maison de Mode را تاسیس کرده است.

آدریانا لیما / ثروت خالص: ۹۵ میلیون دلار

این مدل برزیلی از زمان آغاز به کار خود با مجله Marie Claire در صنعت مد فعالیت دارد. او همچنین به‌عنوان یک مدل قدیمی ویکتوریا سیکرت بود شناخته شده و با طراحان مد مشهوری مانند کریستین دیور، ورا وانگ و والنتینو همکاری کرده است. او و همسرش در سال ۲۰۲۲، خانه خود در میامی را به قیمت ۴۰ میلیون دلار فروختند.

تایرا بنکس/ ثروت خالص: ۹۰ میلیون دلار

مدل، مجری و بازیگر آمریکایی از ۱۵ سالگی به فعالیت مدلینگ مشغول بود و با برندهای مشهوری همکاری داشت. او در سال ۲۰۰۳ شرکت خود به نام Bankable Productions را راه‌اندازی کرد کرد که برنامه America’s Next Top Model را ساختند. او همچنین بخاطر مجری‌گری برنامه پربیننده Dancing with the Stars شهرت یافته است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز