ثبت نام 2 میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن

طبق آخرین آمار معاونت مسکن و ساختمان، تاکنون بیش از 2 میلیون نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند. آخرین زمان ثبت نام برای مسکن ملی 30 آذرماه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تسنیم، ثبت نام برای نهضت ملی مسکن از بیست و هشتم آبان ماه امسال شروع شد و تا 12 روز دیگر ادامه دارد. ابتدا مهلت ثبت نام تا بیست و هشتم آذرماه بود که با موافقت وزارت راه و شهرسازی این مدت زمان تا پایان آذرماه تمدید شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قبلا شرایط ثبت نام در این طرح اعلام شده بود. این برنامه از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که براساس آن احداث چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال در برنامه دولت قرار دارد. حال چند مصوبه جدید هم به این طرح اضافه شده است؛ از جمله اینکه مردان مجرد بالای 45 سال و بیماران خاص با تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکان ثبت نام در نهضت ملی مسکن را دارند.

مصوبات جدید طرح نهضت ملی مسکن

همچنین در صورتی که شخصی قصد مهاجرت از کلان شهرها به دیگر مناطق را داشته باشد، از مزیت سابقه یکساله سکونت برخوردار می‌شود. یعنی اگر شخصی ساکن یکی از کلان شهرهای کشور باشد و در شهر دیگری تقاضای مسکن کند، به شرط یکسال سابقه سکونت در همان شهر امکان ثبت نام را خواهد داشت.

کارکنان دولت، نیروهای نظامی و روحانیون هم براساس حکم اداری یا بنا بر تشخیص حوزه‌های علمیه، به سابقه سکونت پنج ساله در مصوبه طرح نهضت ملی مسکن احتیاج ندارند. این افراد می‌توانند در تمامی شهرها به جز تهران از مزیت مذکور برخوردار شوند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ثبت نام 2 میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز