تیمچه از دیجی‌کالا بهتر است؟

نام تیمچه این روزها به واسطه تبلیغات محیطی فراوانی که انجام داده به عنوان یک رقیب قدرتمند در بازار فروشگاه های اینترنتی مطرح است اما آیا تیمچه در برابر غولی به نام دیجی کالا شانس موفقیت دارد؟

به گزارش کاماپرس، در این که دیجی کالا بزرگ ترین کسب وکار اینترنتی یا به عبارت دقیق تر بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران است تردیدی وجود ندارد اما این موضوع نمی تواند حاشیه امن برای دیجی کالا ایجاد کند چرا که رقبایی مثل تیمچه درست درجایی که نقطه ضعف دیجی‌کالا محسوب می شود، ادعای برتری دارند.

روزنامه هفت صبح در گزارشی به معرفی کسب وکارهای اینترنتی و استارتاپی برگزیده در سال 99 پرداخته و در بخشی از این گزارش تیمچه را نیز پدیده امسال برشمرده است.

در این گزارش می خوانیم؛ لندو که نام سابقش ایران رنتر بود استارتاپی است که در زمینه وام دهی خرد فعالیت می کند . کسب و کاری که با توجه به جهش قیمت ها در یکی دو سال اخیر با استقبال خوبی از سوی کاربران ایرانی روبرو شد.

تیمچه روی نقطه ضعف دیجی‌کالا مانور می کند

آریاک سفر

لندو در ابتدای سال ۹۹ تلاش زیادی کرد تا بتواند با دیجی‌کالا وارد همکاری شود اما تجربه چند ماهه این همکاری به شکست انجامید و در حالی که به نظر می‌رسیدند لندو از خیر حضور مستقیم در بازار فروشگاه های اینترنتی گذشته خبر آمد که با سرمایه گذاری بانک آینده یک بازارگاه اینترنتی به نام تیمچه به راه افتاده که لندو سکاندار آن است .

تیمچه با تبلیغات زیاد این روزها در خیابان‌ها خودنمایی می کند و به نظر می‌رسد می خواهد همان نقطه‌ای که دیجی‌کالا در آن ضعف بزرگی دارد یعنی لجستیک و ارسال کالا را به عنوان مزیت خود معرفی کند.

بیلبوردهای تیمچه ادعا می‌کنند این کسب و کار حتی یک مداد یا مسواک را هم رایگان برای مشتری‌های خود ارسال می‌کنند.  باید منتظر ماند و دید در سال آینده تیمچه می‌تواند راندهای بعدی سرمایه خود را که برای چنین کسب و کار رقم آن بسیار زیاد است جذب کند یا خیر؟ امری که اگر محقق نشود خطر یک شکست بزرگ در کارنامه  لندو را به دنبال خواهد داشت.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

51 دیدگاه برای “تیمچه از دیجی‌کالا بهتر است؟

  1. وحید گفته:

    کاش خودتون یکبار بصورت تجربی هم که شده از این سایت خرید میکردین بعد تبلیغ این سایت رو میکردید.
    اولین تجربه و آخرین تجربه بنده اصلا با مطلب شما همخوانی نداشت!
    تاخیر در ارسال و عدم پاسخگویی ابدا این سایت رو قابل اطمینان نمیکنه! درسته دیجی کالا هم مشکلاتی داره ولی قطعا فروشگاهی در حد رقابت با دیجیکالا نیست!

    • رضا گفته:

      سلام
      من گوشی
      mi 10t pro
      رو برای خودم و همکارم در یک روز از دو سایت سفارش دادم

      برای خودم رو از سایت آل دیجیتال، پنجم تیر ثبت سفارش کردم هفتم تیر دستم رسید.

      برای همکارم رو از سایت تیمچه ثبت سفارش کردیم اونم به اعتبار حرف من که بهش گفتم تیمچه تیم قوی ای داره و میخواد با دیجی کالا رقابت کنه و از این حرفا و بیا از تیمچه سفارش بدیم برات

      خلاصه ازون موقع تا الان گوشیش رو ارسال نکردن
      تازه قیمت گوشی حدود یک تومن افزایش داشته
      همه رو از چشم من میبینه و از دستم خیلی ناراحت شده

      بنده خدا کلی پیگیری کرده و جواب درستی بهش ندادن هی امروز فردا میکنن

      الان که نظرات اینجا و ایمالز و کامنت های اینستاگرامشون رو دیدم
      متوجه شدم خیلی ها این مشکل رو داشتن و دارن

      تازه تو گروه های تلگرامی هم سرچ کردم دیدم خیلی ها از تیمچه بابت خرید گوشی ناراضی بودن و گفتن از تیمچه خرید نکنید

      واقعاً من خیلی خوشحال شده بودم که فروشگاهی آغاز به کار کرده که قصد داره با دیجی کالا رقابت کنه

      الان متوجه شدم مواجه شدیم با یه تیم حرفه ای کلاهبردار

      باید اینجور سایت ها سریع همه درگاه های پرداختشون بسته بشه تا بیشتر کلاهبرداری نکنن

    • محسن عزیزی گفته:

      در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۳یک عدد گوشی سامسونگ مدل گلکسی A52 5g با حافظه ۱۲۸ و رم ۸ به شماره سفارش ۸۲۹۵۵۷۹۰۷ با قیمت ۹,۸۹۰،۰۰۰ خریداری کردم که هیچ گونه سند خریدی برای من ارسال نگردید،که قرار بود در بازه هشت الی دوازده روز کاری ارسال کنند،بعد از گذشت بازه فوق و بعد تماس‌های مکرر و روزانه اینجانب،در تاریخ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ با من تماس گرفتند و اعلام کردند که به علت نبود کالای درخواستی شما که با رنگ آبی سفارش داده اید،با رنگ مشکی موافقت کنید تا طی ۴۸ ال ۷۲ ساعت ارسال گردد،اما با گذشت بازه ذکر شده کالا ارسال نگردید،و در تاريخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ پس پیگیری های مکرر خوم،فروشگاه تیمچه به صورت یکطرفه و خودسرانه و بدون اطلاع به اینجانب سفارش من را که طی تاریخ سفارش تا ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ با افزایش قیمت سه میلیونی مواجه بود حذف کردند و گفتند که تامین کننده تامین نکرده،و پس از آنکه درخواست خسارت کردم گفتند که هیچ خسارتی به شما پرداخت نخواهد شد،لازم به ذکر است که در طول این مدت هیچ گونه پیام یا تماسی از این فروشگاه بابت تمامی موارد ذکر شده با من حاصل نگردید و در طول این مدت خودم به صورت مکرر پیگیری کردم،

    • بیگدلو گفته:

      سلام
      دقیقا درست میفرمایید
      پشتیبانی بسیار ضعیف ، تعلل در ارسال .
      من الان در تاریخ 14مرداد ثبت سفارش کردم ولی امروز 1شهریور قول ارسال در تاریخ 8 شهریور ماه رو دادند.
      دیجی کالا واقعا بسیار بسیار بهتر و عالیه .

    • مرتضی بهترک گفته:

      اصلا از تیمچه خرید نکنید . اصلا کسی پاسخگو نیست . هر روز زنگ میزنم میگن 72 ساعت بعد . این اولین و اخرین خرید من بود . اصلا هم قابل مقایسه با دی جی کالا نیست

  2. حسن گفته:

    فاجعه است!!! رسما با پول مردم کار می کنن!!! و رسما کلاهبردارن!!!
    معلوم نیست چرا استارتاپ لندو میاد یه همچنین مجموعه فاجعه ای رو راه میندازه!!! پرداخت داشتم، 16 روز گذشته هنوز کالایی ارسال نشده!!! اصلا نخرید ازشون!!!

  3. عباس گفته:

    تیمچه … بیش نیست من سفارش یک گوشی شایامی دادم بعد از 20 روز میگه بهم تامین کننده نتونست جنس فراهم کنه ….
    تیمچه با پول مردم کار میکنه و بس یک کلاهبرداری هست خرید نکنید .حداقل دیجی کالا جنس رو میفرسته

    • امید گفته:

      دقیییییقا همین اتفاق برای منم افتاد بیست روزه که گوشی شیاومی سفارش دادم بعد میگن تامین کننده نتونست تامین کنه. رسما کلاه بردارن اینا به هیچ وجه ازشون خرید نکنید.
      پول مردم رو نگه میدارم بعد از چندین روز پس میدن.

  4. سارا گفته:

    تیمچه کلاهبرداری بیش نیست دو هفته پیش گوشی شایامی خریدم هنوز به دستم نرسیده میگن تامین نشده … در مرحله شکایت از پلیس فتا هستم …‌اصلا ازشون نخرید کلاهبردارن … خدا لعنتشون کنه

  5. محمد گفته:

    خیلی دیر میفرستن نخرید برای من ۲ ماه گذشت و نفرستادن الان تو مراحل اداری و دادگاهی هستم شکایت میکنم

  6. قولتوقچیان گفته:

    از تیمجه خرید کردم اولاً تاریخ تحویل را یک هفته پس از تاریخ خرید تعیین کرد ثانیا یک هفته پس از موعد تحویل کالا را ارسال نکرد ثالثا ۷۲ ساعت پس از لغو سفارش هنوز پول سفارش را پس نداده است. ظاهراً مشکلی در این مجموعه وجوددارد

  7. قولتوقچیان گفته:

    امروز صبح ساعت ۶ مبلغ سفارش لغو شده به من عودت داده شد از این بابت متشکرم ولی البته از روزی که سفارش دادم تا امروز تقریباً سه هفته معطلی کشیدم خواهشمند است مجموعه تیمجه درجهت رفع مشکلات خود اقدام کنند.

  8. جواد گفته:

    یعنی یه بار خرید کن مثه سگ پشیمون میشی . یه سایت کلاهبردار تمام عیار . یه بار فقط یه بار ازش خواستم موبایل بخرم اون هم به این دلیل که دیجی کالا نداشت . 20 روز طول کشید بگن نمیتونن تامینش کنند تا الان که دارم این مطلب رو مینویسم 3 روزه قراره پول رو به حسابم برگردونند که برنگردوندند . یعنی آشغالترین و بدترین سایت موجود تو ایران هست

    • مرتضی بهترک گفته:

      واقعا مثل سگ پشیمونم . حالم ازشون بهم خورد . منم چند روز دیگه حضوری میرم ببینم اصلا وجودشون رو دارن بگن 72 ساعت بعد بیا

  9. امید گفته:

    خواهشا خرید نکنید
    بعد از یکماه معطلی سفارشمو لغو کردم الان یک هفته دنبال پولمم اما هنوز واریز نکردن،نمیدونم کسی نیست که اینا رو جمع کنه
    دوستان من امروز از طریق مراجع قانونی اقدام میکنم،بنظرم شما هم همینکار رو بکنید،با زنگ زدن به پشتیبانی به پولتون که نمیرسید هیچ،باید کلی پول شارژ هم بدین که تو صف انتظار بمونید

  10. بختیاری گفته:

    باسلام.
    ازتیمچه هیچ وقت خرید نکنید کلاهتان را برمیدارد . من هم گوشی سفارش دادم بعد از 15 روز هنوز به میگن آماده نیست و من هم سفارشم رو لغو کردم . فکر کنم پولم رو هم به این سادگی نمیده . هیچ کس هم پاسخگو نیست . لطفا باز نشر کنید تا بقیه تو دام اینها نیفتند.

  11. حمید گفته:

    واقعا مزخرف ترین سایتی که تا حالا ازش خرید کردم الان نزدیک به ۷ روز از لغو درخواستم میگذره و هر بار زنگ میزنم پشتیبانی میگه الان ارجاع میدم واحد مالی،خاک بر سرتون با این سایت زدنتون.برید کار دیگه ای بکنید

  12. پویا گفته:

    تیمچه یه کلاهبرداره.
    من یه گوشی ثبت سفارش کردم بعد از یه هفته هنوز نوشته بود در حال آماده سازی.زنگ زدم گفتن تامین کننده هنوز نتونسته کالای شما رو تامین کنه می تونین صبر کنین یا کنسل کنین.منم کنسل کردم گفتن شماره کارت و شبا بدین که حداکثر تا 72 ساعت پولتونو پس میدیم ولی الان یه هفته است هر روز زنگ میزنم پشتیبانی میگن الان ارجاع میدم و امروز پولتون واریز میشه ولی هیچ خبری نیست.
    من ازشون شکایت می کنم.

  13. عباس رضایی گفته:

    من متاسفانه فریب قیمت پایین موبایل رو خوردمو سفارش دادم همون اول هم پول واریز کردم بعد از سه هفته تاخیر و عدم تحویل کالا خودشون لغو کردن الان بیست روزه از مدت زمان لغو میگذره پولمو پس ندادن .چرا به همچین سایتای کلاهبرداری نماد اعتبار الکترونیک میدن !!!

  14. اکبر گفته:

    یک استارتآپ با شیوه کلاهبرداری نوین کلا دو فاز داره

    اول گول قیمت پایین میخورین ، بعد گول سفارش رایگان و خرید رو انجام میدین و عملیات پرداخت آنلاین رو انجام میدین
    از اینجا دو فاز شروع میشه :

    فاز اول عدم ارسال کالاست حداقل یک ماه برای گرفتن کالای مورد نظر باید دنبالشون بدوین چون خبری از ارسال نیست (اگه ارسال کنند تا الان که ارسالی ندیدیم )

    اگر سفارش رو لغو کردین وارد فاز جدیدی میشن که باز باید حداقل یک ماه دنبال پس گرفتن پولتون بدوین (اگه بدن تا الان که ندادن )

    میدونید چرا ؟

    چون پولی که شما پرداخت میکنید باهاش وام میدن و سود (نزول ) میگیرن بنابراین پولی نیست که بهتون بدن

  15. سعید گفته:

    خدالعنتتون کنه که با پول مردم زندگیتون رومیگذرونید ازسگ نجس ترین یکماه گوشی سفارش دادم هی امروز وفردا میکنید الهی زندگیتون زیر ورو شه

  16. سعیدخان گفته:

    چرا هیچ نظارتی از طرف بازرگانی یا پلیس فتا رو سایتای فروش کالا نیست؟یه سایت مثه تیمچه و لندو میان با تبلیغات وسوسه کننده سرمایه مردمو جمع میکنه و نه جنسی تحویل میده و نه پول رو بموقع عودت میده ب مشتری .من حدود ۲۵میلیون تومن سفارش گوشی دادم بهشون و یکماه منو معطل کردنو تو این مدت ناراحتی اعصاب و استرس گرفتم و اخر هم با هزار بدبختی پولمو پس دادن.اینا کلاهبردار حرفه این

  17. ناشناس گفته:

    بله دوستان درست میفرمایند، تیمچه یه سایت کلاه گزاره. بیست روز پیش سفارش یه گوشی دادم، بعد از ده روز سر کار گذاشتن سفارشمو لغو کردم، دو هفته هم هست که پولمو ندادن وقعا دیگه نمیدونم چکار کنم از بس که دیگه امروز فردا میکنند خدا لعنتشون کنه دزد خونه راه انداختند.

  18. مهرداد ذنوبی گفته:

    بنده ۱۰ روز هست سفارشی که رو که نتونستن تامین کنن رو کنسل کردم هر روز میگن امروز نهایت فردا واریز میشه پولتون و واریز نکردن . ۱۰ تومن پول بنده پیششون هست و اونقدر ندادن کالایی که میخواستم بخرم هم گرون شد. من از طریق پلیس فتا شکایت کردم .

    • رضایی گفته:

      سلام آقای ذنوبی ما هم مثل شما ما باخته ایم
      کاش شماره تماس بذارین تا با هم هماهنگ کنیم و حضوری بریم.متاسفانه ایمالز حرفامونا سانسور میکنه

  19. جواد شادابی گفته:

    خداروشکر بلاخره شکایت ها جواب داد و دیروز نماد اعتبارشون ازشون گرفتن .ایشالا مجوزشون هم ازشون بگیرن و دادگاهیشون کنن دزدهای مردم ازار

  20. رضایی گفته:

    لطفاً تبلیغ نکنید که جز آه و نفرین پشت سرتان نخواهد بود
    مثل ای نماد؛ ترب و ایمالز که باعث شدن ما گول بخورین

  21. احمد گفته:

    تیمچه دزده ازش خرید نکنید،من یک و نیم ماه میشه یه گوشی سفارش دادم ولی کالا رو برام نفرستادن تا اینکه یک هفته پیش سفارشم رو لغو کردم ولی تا هنوز پولم رو پس ندادند،
    تیمچه تا صد سال دیگه به گرد پای دیجی کالا نمیرسه،پایه های تیمچه سست شده و داره فرو میریزه،اون روزی که تیمچه تعطیل بشه و مدیرعاملشو ببرند زندان من خیلی خوشحال میشم خدایا هر چه زودتر اون روز رو بیار

  22. علی گفته:

    سلام دوستان.من یه گوشی 18خرداد در تیمچه سفارش دادم بعد از سه هفته که دیدم تحویل نمیدن لغو کردم و امروز بعد از 2 هفته حضوری رفتم شرکت پولمو پس گرفتم. به نظر میاد تا وقتی کسی خودش نره اینا پول رو پس نمیدن. دوستانی که منتظر برگت پول هستند به نظرم حضوری برن سریع تر به نتیجه می رسند

  23. فری گفته:

    سلام. دوستان اگه پولتون روبرنمیگردونند وهی پشت تلفن امروز و فردا میکنن حتما حضوری مراجعه کنید ب آدرس:
    تهران- تقاطع خیابان فاطمی و خیابان ولیعصر- کوچه عبده- پلاک 46
    ما بعدازیک ماه امروز حضوری رفتیم پولمون رو گرفتیم. تیمچه کلاه برداره ازش خرید نکنید.
    البته من قبلا 3بار ازش خرید داشتم کالا رو بعد از یک هفته ارسال کردند (البته کالای سوپرمارکتی بود و موبایل نبود!) ولی موقع سفارش چهارم بازی درآوردن و گفتن نمیتونیم کالا رو تامین کنیم و شماره شبا وکارت گرفتن تاپولو برگردونن ولی هیچی به هیچی!
    حتما اگه حضوری برید ب پولتون میریید. مثل سگ میترسن سریع پولتون رو پس میدن. تازه خیر سرشون یه کد تخفیف هم میدن برای دل جویی!

  24. میثم گفته:

    خدا لعنتشون کنه بعد از یک ماه دروغ گفتن به بنده بابت سفارش موبایل که ارسال نکردن سفارش رو ده روز هست لغو کردم هنوز پولمو ندادن خدا لعنتشون کنه این حروم خورای اشغال رو که با پول مردم کار میکنن

  25. اشرفی گفته:

    چطوری شکایت کردید بگید منم انجام بدم.
    یکماهه منتظر گوشیم حالام ک لغو کردم یک هفتس پولمو نمیدن .چیکارکنم دستم بکجابنده؟؟؟

  26. شهاب گفته:

    سلام منم ۲۶ خرداد سفرش دادم هر روز میگن فردا کاشکی زودتر به این کامنتا بر میخوردم تا گول این بی شرفا رو نمیخوردم

  27. علی گفته:

    به هیچ وجه خرید از تیمچه را سفارش نمی کنم بعد از خرید کالا و کلی دوندگی و شکایت به مراجع مختلف بعد از یکماه کالای خریداری شده را فرستادند.

  28. عرفان گفته:

    خیلی آشغاله .من الان دو هفته هست یه گوشی شیائومی سفارش دادم حالا زنگ زده میگه رنگی که می خواید نامجود شده .اخه یکی نیست بگه مگه اون رنگ رزرو نمیشه .حالاهم سه روزه دارم زنگ میزنم جواب نمیده.کلاهبردارن .از پول مردم استفاده میکنن بعدشم میگن کالا نامجوده .مشخصه که می خوان از پول مردم استفاده کنن چون فقط برای چیزای گرون قیمت بازی در میارن .

  29. علی گفته:

    سلام به به میبینم که هممون کلاه سرمون رفته من تقریبا ۳۵روز هست یه گوشی شیائومی گرفتم میگن کالا تامین نشده هی امروز فردا میکنن باید برم دفترشون اینا واقعا کلاهبردار هستن

  30. افشار گفته:

    سلام دوستان تکلیف ماهایی که از تهران دور هستیم و نمیتونیم حضوری مراجعه کنیم برای \ولمون \س چی میشه ؟ \لیس فتا هم تا یi pv;j ت بزنه ۲ ماه طول میشکه ُ خدا ازشون نگذره کلاهبرداری دزد رو ُ اگه کسی راه حلی دارهراهنایی کنه ممنون

  31. کاظم تهران گفته:

    تیمچه معلومه پشتشون گرمه وگرنه با اینهمه حجم شکایت و نارضایتی چرا مجوزشو باطل نکردن !؟
    اینجور کلاهبردارایی باعث میشن آدم به بقیه سایت ها هم بی اعتماد بشه و قید خرید اینترنتی رو کلا بزنه.لعنت بهشون

  32. سیاوش گفته:

    20 روزه قراره پول من رو واریز کنن. و عین همین 20 روز دارن میگن فردا پرداخت میشه. این سایت تیمچه کلاه برداره. من تو تمام گروه هام و سایتها اعلام می‌کنم. در ضمن شکایت هم خواهم کرد

  33. مهدی گفته:

    وای منم اشتباه کردم و از تیمچه خرید کردم. الان ده روزه جواب درست وحسابی نمیدن. کاش زودتر این مطالب رو میدیدم

  34. مهدی گفته:

    دارم سکته میکنم. رسما کلاهبرداران یک میلیون و ویست هزارتومن قسط اول ازم گرفتن که کد بدن دوهفتس امروز فردا میکنن. بعد گفتن اگه پولتو بخوای کارمزد کم میشه 1 ماه دیگه بهت میدن. دزدای شیاد.

  35. امیر گفته:

    سلام بچه هااا من امروز گوشیموو بعد 20 رووز تحویل گرفتم بچه هااا فقط حضوری برین اونموفقط صبح برین مثلا ساعت 11 باید دادو بیداد کنید مثل من به من یک ساعته گوشی تحویل دادن

  36. ماکان گفته:

    کالای تحویل داده شده با سفارشم مغایرت داشت. به هیچ وجه زیر بار نرفتند. همین اتفاق اگه در دیجی کالا می افتاد بدون هیچ بهانه ای پس می گرفتن. خواستم تو اینماد شکایت ثبت کنم دیدم اینماد هم ندارن. رسما دزدخونه است

  37. امیر گفته:

    دروغگو تر و بپیچون تر از تیمچه نداریم خرید نکنید که وقت پول و اعصابتون رو از دست میدید یک ماه هست کالا سفارش دادم از سرهفته حواله میکنن ته هفته یه مشت جمله تکراری هم به اپراتور یاد دادن فقط همونو میگن هیچ رقم هم نمیشه به جز اپراتور با شخص دیگه ای صحبت کرد

  38. امیر گفته:

    پول ملتو نگه میدارن یه ماه دو ماه باهاش کار میکنن بعدشم خیلی راحت همه چیو میندازن گردن تامین کننده مگه میشه تامین کننده یک ماه امروز فردا کنه . دروغ میگن پول منو شما و تو تیمچه جمع کنن تو لندو وام بدن به خودمون سودشو ازمون بگیرن آخرشم هیچی

    لطفا خرید نکنید بذارید جمع کنن برن رد کارشون

  39. محمد گفته:

    سلام بنده فروشنده در سایت تیمچه هستم و بنا به اظهارات تیمچه صورتحساب موارد فروخته شده حداکثر 15 روز تسویه مالی میشود ولیکن بعد از گذشت تقریبا 30 روز هنوز تسویه با بنده انجام نشده و کسی پاسخگوی من نیست ! لطفا پیگیری بفرمائید ، ما که گناه نکردیم مبلغ 24,990,000 میلیون تومان رو بلوکه کردن ! با احترام

  40. فاطمه گفته:

    یک کالای ایرانی از سایت تیمچه خریدم و با اینکه کالا ایرانی بود حدود ۱۸ روز دیرتر از موعدی که برای تحویل پس از ثبت سفارش در سایت بهم اعلام شده بود ( ۱۴ روز پس از ثبت سفارش ) کالا برام ارسال شد.یعنی تأمین و ارسال یک کالای ایرانی از طریق سایت تیمچه یک ماه زمان برد. جدا از اون طی فرآیند سفارش مبلغی رو به اشتباه و اضافه بر صورتحساب براشون پرداخت کرده بودم که گفتند ایمیل بزنید یک هفته بعدش براتون به شماره کارت یا شبایی که در سایت ثبت کردید واریز میشه؛ بیش از یک ماه گذشته و چند بار هم تلفنی پیگیری کردم اما انگار نه انگار!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز