تپسی در لیست شرکت های فرابورسی قرار گرفت

استارتاپ تپسی در صدمین روز استقرار دولت سیزدهم توانست به بازار سرمایه راه پیدا کند و روی تابلوی فرابورس قرار بگیرد. تپسی اولین استارتاپ ایرانی راه یافته به بازار سرمایه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس و سرمایه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با ورود تپسی به بازار سرمایه عملا راه برای حضور دیگر استارتاپ‌ها در چنین فضایی هموار شد. فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور امیدوار هستند که ورود شرکت‌های فناورانه به این بازار برای تامین مالی بیشتر شود. این امر باعث خواهد شد تا اندازه بازارهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین توسعه اقتصاد دیجیتال گسترش پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ورود اولین شرکت استارتاپی به بورس آن هم در 100 روزه اول کاری دولت سیزدهم نشان دهنده اهتمام مسئولان دولتی درباره توسعه فناوری اطلاعات است. به گفته عیسی زارع‌ پور، وزیر کنونی ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورود شرکت‌های استارتاپی به بازار سرمایه از مدت‌ها پیش وعده داده شده بود که در دولت سیزدهم عملی شد. دولت پیش از این هم از ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه استقبال کرده بود و حال به این موضوع جامه عمل پوشاند.

خبر ورود تپسی به فرابورس در آبان ماه 1399!

آبان ماه سال گذشته میلاد منشی پور، مدیرعامل تپسی، از ورود این مجموعه به بازار بورس خبر داده بود. میلاد منشی پور از قبل اعلام کرده بود که تپسی در بازار فرابورس قرار خواهد گرفت. البته منشی پور زمان اعلام این خبر درباره قرار گرفتن نام تپسی روی تابلوی فرابورس تا زمستان 1399 ابراز امیدواری کرده بود که این اتفاق تا آذرماه امسال به تعویق افتاد.

مدیرعامل تپسی بیان کرده بود که بازار هدف فضای مناسبی برای حضور شرکت‌های استارتاپی بزرگ نیست و فرابورس شرایط بهتری را برای تامین سرمایه تپسی و دیگر شرکت‌های همرده فراهم می‌کند. هنوز جزئیات سهام تپسی و مسائل پیرامون آن به اطلاع عموم نرسیده است.

مرتبط با : تپسیسازمان فرابورس ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز