تویوتا راوفور در بازار ایران + قیمت روز خودروهای ژاپنی

خودروهای ژاپنی امروز بدون کاهش یا افزایش قیمت نسبت به هفته قبل وارد بازار شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از اقتصادآنلاین، در بازار امروز خودرو، تویوتا راوفور دو دیفرانسیل با قیمت سه میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد!

قیمت نیسان جوک پلاتینیوم حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. نیسان جوک‌ اسکای پک یک میلیارد و 150 میلیون تومان است. میتسوبیشی لنسر ۱.۸ لیتر اتوماتیک نیز با ثبات قیمت طی یک هفته گذشته در رنج یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان خرید و فروش شد. در حالی که میتسوبیشی میراژ 720 میلیون تومان است.

در زمینه قیمت خودرو بخوانید:

آریاک سفر

قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک حوالی دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان ثابت مانده؛ البته گفتنی است که نمودار تغییرات قیمت حاکی از آن است که قیمت این خودرو طی ۴۰ روز گذشته ۱۱۰میلیون تومان افزایش پیدا کره است. تویوتا C-HR هیبرید هم به قیمت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در بازار موجود است.

قیمت خودرو ژاپنی میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ مدل ۲۰۱۸ نیز حوالی ۲میلیاردو ۲۰۰میلیون تومان ثابت ماند اما بررسی نمودارها تغییر قیمتی ۱۰۰میلیون تومانی این خودرو را ظرف ۶ هفته گذشته نشان می‌دهد.

قیمت نیسان ایکس تریل‌ نیز اگر چه طی دو هفته گذشته حوالی ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان ثابت مانده است. اما قیمت این خودرو نیز طی ۴۰ روز گذشته ۱۰۰میلیون تومان گرانتر شده است.

در میان خودروهای بالای یک میلیارد موجود در بازار می‌توان به مزدا صندوق‌دار مونتاژ 2.0 لیتر تیپ 4 و تویوتا پریوس تیپ  c هم اشاره کرد که به ترتیب یک میلیارد و 170 میلیون و یک میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت دارند.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز