تولید مبدل یوتایپ در شرکت آسا مبدل کاسپین

مدیرعامل شرکت آسا مبدل کاسپین با اشاره به رونمایی از محصول جدید شرکت در نمایشگاه تاسیسات، کفت: مبدل‌ یوتایپ محصول جدید شرکت است که نسبت به مدل‌های مشابه قلبی راندمان بالاتر و قیمت کمتری دارد.

به گزارش کاماپرس، محمد درافشانی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات ساختمان و سیستم‌های تهویه مطبوع، در رابطه با سابقه فعالیت این مجموعه اظهار کرد: شرکت آسا مبدل فعالیت تولیدی خود را از مرداد 1396 آغاز کرد و در سال 1398 پروانه بهره برداری گرفت. این مجموعه هم اکنون با همکاری  22 نیروی انسانی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه شرکت آسا مبدل حدودا از سال 97 در تمام دوره‌های نمایشگاه تاسیسات شرکت کرده است، گفت: امسال ششمین دوره حضور شرکت در این نمایشگاه است. البته شرکت آسا مبدل در نمایشگاه‌های بین‌المللی استانبول و میلان ایتالیا نیز حضوری فعال داشته است.

وی با اشاره به رونمایی از محصول جدید شرکت در این نمایشگاه، اضافه کرد: امسال از مبدل‌های یوتایپ رونمایی شد. این مبدل‌ها نسبت به سایر مدل‌های مشابه از ابعاد و اندازه کوچک‌تر و در مقابل راندمان بالا و قیمت کمتری برخوردار هستند. این مدل یوتایپ در صنایع بسیار کوچک و مصارف خانگی کاربرد بالایی دارد.

راز آسمان پایتخت

وی در رابطه با صادرات محصول نیز، بیان کرد: از دو سال گذشته برنامه توسعه صادرات را آغاز و طی این مدت انواع دستگاه‌های مبدل را به کشور ترکیه صادر کردیم. نکته حائز اهمیت این است که تمامی قطعاتی که استفاده می‌کنیم داخلی بوده و وارداتی نیست.

مدیرعامل شرکت آسا مبدل کاسپین با بیان اینکه سال گذشته نسبت به اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا اقدام کردیم، اضافه کرد: تست‌های اولیه انجام شده است. نمونه‌ها برای تست اصلی به آزمایشگاه مرجع ارسال شده و منتظر تایید نهایی هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های شرکت در حوزه توسعه محصول و بازار، اظهار کرد: اولین اولویت ما تولید ادوات تبرید است، چراکه برخی از محصولات ما در حوزه تبرید وارداتی است. پروسه طراحی و تولید در واحد مهندسی و R&D آغاز شده ولی هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است.

مدیرعامل شرکت آسا مبدل کاسپین با اشاره به تاثیر مثبت سیاست منع واردات کالا بر تقویت تولید داخلی، اظهار کرد: با این حال نبود استاندارد مرجع برای تولید سیستم‌های تهویه مطبوع یکی از بزرگترین مشکلات ما در این حوزه است. اگر شاخصی استاندارد و مشخص برای کیفیت محصول وجود داشته باشد،  کیفیت حرف اول را می‌زد نه قیمت تمام شده محصول. مساله‌ای که باید مورد توجه جدی مسئولان و تصمیم‌گیران قرار بگیرد.

شرکت آسا مبدل کاسپین فعالیت خود را از سال 96 به عنوان تولید کننده انواع مبدل‌های حرارتی و برودتی پوسته و لوله‌ای، اواپراتور و کندانسور مختص سیستم‌های تهویه مطبوع، پولی، گاز پخش کن وهمچنین  لوله‌های شیاردار آغاز کرده است.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران از 13 تا 16 مهر  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : آسا مبدل کاسپینانجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز