تهران از کی بارانی می شود؟

تهران از کی بارانی می شود؟-کاماپرس

اداره کل هواشناسی استان تهران از دوشنبه شب(۲ بهمن، بارش باران و از سه‌شنبه سوم بهمن ماه، کاهش محسوس دما را برای این استان پیش‌بینی کرده است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتظار می‌رود از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ بهمن) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان، افزایش ابر در بعضی ساعات با بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف و باران همراه باشد.

همچنین طی این مدت با توجه به پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری غبار محلی و کاهش کیفیت هوا نیز رخ می‌دهد.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳ و ۴ بهمن) کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق استان محسوس خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

پیش بینی وضعیت هوای تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه

براساس گزارش سازمان هواشناسی، آسمان تهران امروز یکشنبه  اول بهمن ماه، صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات‌ با غبار محلی همراه خواهد بود. از بعد از ظهر یکشنبه افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه (۲ بهمن) هوای تهران قسمتی ابری تا نیمه‌ابری خواهد بود. در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد به همراه افزایش تدریجی ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای نیز ۱۵ درجه سانتیگراد نیز پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از ایسنا، طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز