تهرانی‌هایی که در اتوبوس بی‌آرتی می‌خوابند/ شبی 25 هزار تومان

به گفته معاون اجتماعی شهرداری تهران، گرمخانه‌ها ظرفیتی معادل دو هزار نفر دارد. این در حالیست که آمار غیررسمی سال ۹۸ نشان می‌دهد تهران بین 14 تا 15 هزار نفر بی‌خانمان دارد و این 13 هزار نفر باقی‌مانده برخی گورخواب، کارتن‌خواب و اخیرا بی‌آرتی خواب می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت نیوز، شب خوابی در بی‌آرتی هزینه‌ای معادل 360 هزار تا 750 هزار تومان در ماه دارد. گفتنی است همه افرادی که در بی‌آرتی می‌خوابند، معتاد و بیکار نیستند؛ به گفته رانندگان اتوبوس‌های بی‌آر‌تی، بسیاری از آنها کار می‌کنند ولی توانایی فراهم کردن اجاره مسکن حتی در حاشیه تهران را ندارند.

مهمترین اخبار امروز:

البته این موضوع تعجب ندارد؛ همین یک ماه پیش بود که اسماعیل حسین زهی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، تهران را گران‌ترین پایتخت جهان اعلام کرد.

آریاک سفر

اتوبوس خوابی مخصوصا در این شب‌های سرد کار راحتی نیست و افراد هر 45 دقیقه یکبار باید از اتوبوس پیاده شده، هزینه بلیت بپردازند و دوباره سوار اتوبوس دیگری شوند؛ یعنی شاید در یک شب 5 بار اتوبوس عوض کنند و هزینه‌ای حدود 25 هزارتومان بپردازند.

واکنش مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری به بی آر تی خوابی

محمود ترفع درباره مسئله بی آر تی خوابی گفت: این افراد جدید، ظاهر مناسبی دارند و مانند قبل که شاهد خوابیدن صرفا معتادان در اتوبوس‌ها بودیم نیستند، کارت می‌زنند و وارد اتوبوس می‌شوند.

این مسئول اظهار کرد: ما این پدیده را انکار نمی‌کنیم ولی شرکت اتوبوسرانی مسئول این قضایا نیست و این یک مسئله اجتماعی و اقتصادی است.

ترفع ادامه داد: راننده‌ها نمی‌توانند تشخیص بدهند فردی اتوبوس خواب است یا مسافر، ولی بر اساس پروتکل‌های اتوبوسرانی تمام افراد انتهای خط باید از اتوبوس پیاده شوند.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز