تنفر انگیزترین برندهای دنیا/ رتبه اول متعلق به زاکربرگ

استراتژی همه برندهای دنیا در وهله اول راضی نگه داشتن مشتریان است که در نتیجه برای هر دو طرف سودآور خواهد بود. با این حال این کار نیازمند تجربه و مهارت زیادی است که شاید برخی برندها هنوز نتوانسته‌اند به آن دست پیدا کنند و به دنبال آن مورد نفرت عمومی قرار گرفته‌اند. کاماپرس در این مطلب به معرفی منفورترین برندهای دنیا می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

فیسبوک (Facebook)

فیسبوک تا مدت‌ها به‌عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی دنیا شناخته می‌شد اما اخیرا به دنبال تبدیل شدن به یک پلتفرم سیاسی مورد تنفر مردم قرار گرفته است. کاربران اغلب از رواج سیاست قطبی شده در فیسبوک ابراز ناامیدی می‌کنند، که نشان دهنده انحراف از هدف اصلی این پلتفرم است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کایلی کازمتیکس (Kylie Cosmetics)

دلیل دقیقی برای نفرت مصرف‌کنندگان نسبت به برند لوازم آرایشی کایلی جنر وجود ندارد. نظرات منفی می‌توانند نسبت به شخصیت کایلی جنر و یا ناامیدی مشتریان از این برند بیان شده باشند.

شین (SHEIN)

این برند پوشاک به دلیل سرقت ایده‌ طراحان لباس مستقل، مورد نفرت زیادی قرار گرفته است. مشتریان همچنین بر تأثیر منفی لباس‌های این برند بر محیط‌زیست و مصرف‌کنندگان تأکید می‌کنند.

فاناتیکس (Fanatics)

این برند ورزشی همچنین به‌عنوان عرضه‌کننده رسمی پیراهن برای لیگ ملی هاکی تبدیل شده است. اما بیشتر مشتریان و دوست‌داران ورزش لباس‌های این برند را «زباله» توصیف کرده و از انحصار کالاهای بی‌کیفیت این برند در بازار ابراز نگرانی کرده‌اند.

اسپیریت ایرلاینز (Spirit Airlines)

بسیاری از مسافران نارضایتی خود را نسبت به خدمات این شرکت هواپیمایی ابراز کرده‌اند. نفرت شدید مردم از اسپیریت ایرلاینز باعث شده این شرکت از ایجاد اکانت رسمی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تنفر انگیزترین برندهای دنیا/ رتبه اول متعلق به زاکربرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز