تمرکز سامسونگ در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۳ (CES): اتصال نوآوری و پایداری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که بسیار پیچیده و به‌سرعت در حال تغییر است. ما اکنون باید در آب‌های ناشناخته حرکت کنیم، جایی که همه چیز در حال تغییر است – از فناوری گرفته تا بازارها و مصرف‌کنندگان – و با چالش‌های بیشتری از جمله همه‌گیری ویروس کرونا و عدم اطمینان در اقتصاد جهانی روبرو هستیم. به‌این‌ترتیب، «محیط» و «تجربه» نحوه زندگی اهمیت بیشتری یافته و نگرانی‌ها برای ایجاد آینده‌ای پایدار عمیق‌تر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ به‌عنوان پیشرو جهانی در لوازم الکترونیکی مصرفی و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT)، موظف است از طریق فناوری‌ها و محصولات نوآورانه خود، زنجیره ارزشی آگاهانه از محیط‌زیست ایجاد کند و همچنین تجربیات ارزشمندتر و روشن‌تر را برای تک‌تک مصرف‌کنندگان ارائه دهد. به همین دلیل است که سامسونگ تمام تلاش خود را برای شناسایی نوآوری پایدار به‌عنوان ارزش اساسی و عنصر کلیدی در این تجارت متمرکز کرده است.

بیشتر بخوانید:

بنا بر اعلام مدیرعامل و رئیس بخش تجربه دستگاه (DX) سامسونگ، در نمایشگاه CES 2023 در ژانویه، سامسونگ با تأکید بر مسئولیت‌ها و چشم‌انداز خود برای تلاش برای رسیدن به این هدف و به اشتراک گذاشتن تجارب سفر خود برای ایجاد آینده‌ای پایدار و مرفه، طرح خود را برای «مهیا ساختن آرامش برای دنیای متصل ما» تشریح خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل و رئیس بخش تجربه دستگاه (DX) سامسونگ-کاماپرس

SmartThings: ارائه تجربیات تکامل‌یافته ابر متصل که در عین نامرئی‌بودن، در زندگی ما وجود دارند

در نمایشگاه CES 2023، سامسونگ یک تجربه جدید و توسعه‌یافته SmartThings را ارائه می‌دهد که اکوسیستم خانه شما را حتی یکپارچه‌تر با سیستمی ادغام می‌کند که با امنیت پیشرفته پشتیبانی می‌شود. همچنین راه‌های ساده‌تر و ایمن‌تری برای اتصال دستگاه‌ها و لوازم‌خانگی و چگونگی ایجاد تجربیات سفارشی‌شده برای هر کاربر با هوش مصنوعی را بررسی خواهد کرد.

آینده پایدار در عصر ابر اتصال

به‌منظور ارائه تجربیات بهتر زندگی روزمره، سامسونگ به این موضوع توجه کرده است که چگونه فناوری می‌تواند سختی‌ها و مشکلاتی را که در زندگی روزمره با آن مواجه می‌شود برطرف کند. علاوه بر این، به شناسایی راه‌هایی برای کمک به ایجاد آینده‌ای پایدارتر با توسعه محصولات پایدار و مجهز به فناوری‌های نوآورانه ادامه داده است.

از زمانی که استراتژی زیست‌محیطی جدید سامسونگ اعلام شد، تأکیدات بر روی چگونگی غلبه بر بحران آب‌وهوا از طریق فناوری‌های نوآورانه خود، از جمله قطعات نیمه‌هادی بسیار کم‌توان و محصولات صرفه‌جو در انرژی افزایش یافت. همچنین هدف سامسونگ برای دستیابی به انتشار خالص کربن صفر تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد. صرفه‌جویی در انرژی از طریق فناوری SmartThings و توسعه محصولات نوآورانه سازگار با محیط‌زیست نشان می‌دهد که سامسونگ چگونه از ارزش‌های پایدار و آینده‌نگر خود دفاع می‌کند.

همچنین سامسونگ به کمیته راهبری ائتلاف انرژی پاک آسیا (ACEC) همراه با شرکت‌های بزرگ جهانی و سازمان‌های غیردولتی پیوسته است تا عرضه انرژی تجدیدپذیر را به پایگاه‌های اصلی تولید آن در آسیا گسترش دهد. علاوه بر این، این شرکت به کنسرسیوم آب‌وهوای نیمه‌هادی (SCC) به‌عنوان یکی از اعضای مؤسس در جریان کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی سازمان ملل متحد COP27 که در نوامبر برگزار شد، پیوسته است. از طریق این سازمان، هدف تنظیم و اجرای برنامه‌هایی برای کاهش انتشار کلی گازهای گلخانه‌ای صنعت نیمه‌رسانا، ایجاد اکوسیستم‌های آگاه از محیط‌زیست با تعیین هدف کاهش کربن، توسعه فناوری‌های کاهش گازهای گلخانه‌ای و حمایت از استارت‌آپ‌های فناوری سبز است.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز