تماشای زیبایی های ژاپن در فصل پاییز

تور-ژاپن-کاماپرس

فصل‌های بهار و پاییز، بهترین زمان سفر به ژاپن است. با فرا رسیدن فصل زیبای بهار، شکوفه‌های درختان گیلاس در سراسر طبیعت ژاپن پخش می‌شوند و منظره‌های زیبا و رنگارنگ را پدید می‌آورند. در فصل پاییز سرزمین آفتاب، آب و هوایی معتدل در جریان است و درختان با برگ‌های سرخ و طلایی خود منظره‌ای چشم‌نواز پیش روی مسافران قرار می‌دهند.

به گزارش کاماپرس، بازدید از هزاران زیارتگاه و معبد باشکوه، باغ‌ها و قصرهای قدیمی، قطارهای سریع‌السیر، فروشگاه‌های مدرن، اماکن تفریحی متفاوت و آسمان خراش‌های متعدد از جمله تفریحات جذابی است که گردشگران می‌توانند همراه با تور ژاپن پاییز 1402 آن را تجربه کنند.

در این گزارش، جاذبه‌های دیدنی ژاپن در فصل پاییز معرفی شده است.

کیوتو نمادی از فرهنگ غنی ژاپنی

در گوشه و کنار شهر زیبای کیوتو می‌توانید داستان یا افسانه‌ای از فرهنگ و تاریخ غنی ژاپنی را مشاهده کنید. این شهر مجموعه‌ای از معابد، مقبره‌ها، باغ‌ها، قصرها و بناهای تاریخی بسیاری را در خود جای داده است که نظیر آنها در کمتر جایی از جهان قابل مشاهده است.

تور-ژاپن-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

جنگل بامبو آراشیما کیوتو

با بازدید از کیوتو می‌توانید در جنگل معروف بامبو آراشیما قدم بزنید و در نهایت به پل توگتسوکیو خواهید رسید؛ جایی که جنگلی انبوه از درختان زرد رنگ در کنار دریاچه‌ای کریستالی قرار گرفته است. این مکان زیبا و آرام همراه با رنگ‌های زرد رنگ پاییزی حسی از آرامش و تجربه‌ای خاص و فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان این مکان به همراه می‌آورد.

در دریاچه زیبا این منطقه می‌توانید با یک قایق سنتی یاکاتابون همسفر شوید و از مناظر زیبای اطراف دریاچه لذت ببرید. سفر به کیوتو بدون بازدید از یک یا دو معبد این شهر تاریخی بدون ثمر خواهد بود. معبد کیتانو تنمانگو در این زمان از سال بسیار چشمگیر است.

بازدید از آراشیما تجربه‌ای بی‌نظیر و خاص خواهد بود که علاوه بر تماشای جنگل بامبو دارای جاذبه‌های طبیعی متعدد دیگری همچون پارک کامیاما کوئن، معابد باشکوه و پارک میمون ایواتایاما است.

باغ ریکوگین توکیو

توکیو با فراوانی معابد و زیارتگاه‌های مشهور بین‌المللی، مقصدی عالی برای تماشای برگ‌های پاییزی است. باغ‌ها و معابد متعدد همچون معبد کیومیزودرا، مناظر فوق‌العاده‌ای از فصل را ارائه می‌دهند. باغ ریکوگین یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های طبیعی توکیو است که به دلیل چشم‌انداز انبوه از درختان افرا و آزالیا مناظر تماشایی را به وجود آورده است و هر ساله در فصل پاییز میزبان بسیاری از گردشگران ژاپنی و خارجی است. در ریکوگین تپه‌های زیبا به همراه یک برکه وجود دارد که لذت پیاده‌روی و یک گردش یک روزه در این باغ را دو چندان می‌کند.

دیدن چشم انداز بی نظیر کوه فوجی

تجربه دیدن کوه فوجی یاما در تور پاییز ژاپن، یک سفر بی‌نظیر و خاطره‌انگیز خواهد بود. کوه فوجی یکی از برجسته‌ترین آثار طبیعی ژاپن است و با قله‌های فراوان و چشم‌اندازهای زیبا، بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کند.

پاییز ترکیبی از برگ‌های قرمز چشمگیر و دریاچه آرام در اطراف کوه فوجی در ژاپن است. زیبایی طبیعی کوه فوجی به همراه جشنواره برگ‌های پاییزی فوجیکاواگوچیکو چشم‌انداز خاص قرمز رنگی را پدید آورده است. همچنین می‌توانید در اوایل شب، در پایه‌های کوه فوجی بر زیر درختان زرد رنگ لذت چشیدن یک غذای سنتی ژاپنی را تجربه کنید.

تور-ژاپن-کاماپرس

 تجربه استثنایی ترین غذاها در تور پاییز ژاپن

گردشگران می‌توانند در تور ژاپن طعم‌های شگفت‌انگیزی از غذاهای متنوع را بچشند و با فرهنگ و ذائقه غذایی مردم این کشور همراه شوند. همچنین، آنان می‌توانند ضمن لذت بردن از طعم خوش غذاهای ژاپنی، تجربه جدید و متفاوتی را در این سفر کسب کنند. در ادامه تعدادی از این غذاهای لذیذ معرفی شده است.

اوکونومیاکی Okonomiyaki

این غذا یک نوع پنکیک خوشمزه و طعم‌دار است و میان مردم ژاپن محبوبیت بسیار بالایی دارد. دورچین‌های این غذا بسته به این‌که این غذا را در کدام یک از شهرهای کشور ژاپن سرو می‌شود، از یکدیگر متفاوت است. اما به طورکلی، کلم خرد شده، گوشت، میگو، سبزیجات، پیاز خرد شده جزء ترکیبات معمول این غذا هستند. این غذا بسیار خوش طعم بوده و در بسیاری از رستوران‌های ژاپنی سرو می‌شود، افرادی که در تور ژاپن این غذا را سرو می‌کنند، طعم خوش این پنکیک را از یاد نخواهند برد.

تور-ژاپن-کاماپرس

یاکیتوری Yakitori

یاکیتوری از جمله غذاهای محبوب ژاپنی است که به دلیل طرز تهیه و مواد اولیه‌اش با ذائقه ایرانیان سازگاری بالایی دارد. ترکیبات این غذا را گوشت مرغ آغشته شده به سس سویا و سرکه مخصوص تشکیل می‌دهد که همراه با چوب‌های کوچک چینی بر روی زغال گریل می‌شوند. یاکیتوری یک مرغ گریل شده بسیار خوش طعم، لذیذ و اشتها آور است.

محبوب ترین جشنواره های پاییزی در تور ژاپن

کشور ژاپن به جشنواره‌هایش نیز شهرت دارد. در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین جشنواره‌های پاییزی در تور ژاپن معرفی شده است.

جشنواره فانوس نیهونماتسو Nihonmatsu Lantern

جشنواره فانوس نیهومانتسو در اولین شنبه، یکشنبه و دوشنبه اکتبر هر سال در ژاپن برگزار می‌شود. در اولین شب از این جشنواره مردم همراه با 7 شناور بزرگ از فانوس‌های تزئین شده به سمت معبد نیهونماتسو حرکت می‌کنند و در حین حرکت با نواختن طبل تایکو و موسیقی این مراسم را جشن می‌گیرند.

جشنواره پاییزی تاکایاما Takayama

جشنواره تاکایاما یکی از زیباترین فستیوال‌های ژاپنی است که در مدح و ستایش آفرینشی زیبا یعنی ماه پاییزی برگزار می‌شود. مردم ژاپن از گذشته بر این باور بودند که ماه در سپتامبر در درخشان‌ترین حالت خود قرار می‌گیرد و با همین هدف هر ساله زیبایی ماه را جشن می‌گیرند. این جشنواره آداب و رسوم مخصوص به خود را دارد و مردم نوعی شیرینی ژاپنی به نام تسوکیمی دانگو را فراهم می‌آورند. آنها معتقدند خوردن این شیرینی خوش طعم و شاه بلوط باعث سلامتی و شادی در سال آینده می‌شود.

گردشگران می‌توانند با شرکت کردن در این جشنواره‌های پاییزی همواره با فرهنگ، سنت و آداب و رسوم مردم ژاپن آشنا شوند و با کسب تجربیات جدید، خاطراتی شیرین را برای خود رقم بزنند.

سفر به ژاپن با آژانس مسافرتی قصر شیرین

آژانس مسافرتی قصر شیرین با داشتن 27 سال تجربه یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه برگزاری تورهای متنوع آسیایی و اروپایی است.

متقاضیان تور پاییز ژاپن 1402 می‌توانند همراه با قصر شیرین سفری جذاب و شگفت‌انگیز را در فصل رنگ‌های سرخ و طلایی این کشور در یاد و خاطر خود ماندگار سازند. گردشگران می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.ghasreshirin.com  نسبت به خدمات و ویژگی‌های تورهای آن و قیمت‌های متنوع آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز