تغییرات اساسی در ترکیب داوری عصر جدید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عصر جدید برنامه‌های تلویزیونی استعدادیابی ساخته احسان علیخانی است که دو فصل در شبکه سه سیما پخش شد. حال ضبط فصل سوم برنامه عصر جدید آغاز و ترکیب داوران این برنامه استعدادیابی مشخص شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عصر جدید در دو فصل گذشته با ترکیب داوران ثابتی روی آنتن پخش رفت، اما این بار علیخانی تغییراتی را در ترکیب داوران برنامه به وجود آورده است. در ترکیب داوران این برنامه متخصصان حوزه موسیقی، بازیگری، مسائل اجتماعی و سیاسی حضور داشتند. طبق اخبار موجود، تنها شخصی که از فصول قبل باقی مانده، امین حیایی است. حیایی بازیگر سینما و تلویزیون با سابقه چند ده ساله بازی مقابل دوربین‌های افراد معروف، به عنوان یکی از داوران این برنامه در دو فصل قبل هم حضور داشت و اکنون هم در سری جدید هم حضور دارد.

اخبار پربازدید را بخوانید:


راز آسمان پایتخت

معرفی داوران عصر جدید

اما در سری جدید برنامه استعدادیابی مذکور، ژاله صامتی، بازیگر سینما و تلویزیون، هم حضور دارد. صامتی پیش از این با علیخانی در ساخت جوکر هم همکاری داشت. ضمنا این بار متخصص موسیقی برنامه عصر جدید یعنی آریا عظیم‌نژاد جای خود را با کارن همایونفر عوض کرده است. همایونفر از جمله افرادی است که آهنگ سازی بسیاری از برنامه‌ها، فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین، مجید اسماعیلی هم جایگزین سیدبشیر حسینی شده است. اسماعیلی تهیه کنندگی فیلم‌های معروفی مثل دلشکسته علی رویین‌تن، آفریقا ساخته هومن سیدی و هشت فیلم دیگر را انجام داده و تاکنون توانسته جوایز متعددی را از جشنواره‌های معتبر دریافت کند.

طبق اعلام مقامات مسئول شبکه سه سیما، سری جدید برنامه عصر جدید از نیمه شعبان آغاز پخش خواهد شد و تا عید غدیر سال 1401 هم ادامه خواهد داشت. هنوز ساعت پخش این برنامه مشخص نشده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز