تعطیلات سال 1400 بیشتر در کدام یک از روزهای هفته است؟

هر سال جدیدی که از راه می‌رسد جاذبه های فراوانی دارد که یکی از آنها تعطیلات رسمی آن است اما آیا تعطیلات سال 1400در روزهایی از هفته قرار گرفته که برای ایرانی های دوستدار تعطیلی جذاب باشد؟

به گزارش کاماپرس، چه قبول کنیم و چه انکار، وقتی سال نو می‌شود یکی از جذابیت های سال جدید تعداد تعطیلات رسمی آن و مهم تر از آن روزهایی از هفته است که این تعطیلات به این روزها اصابت می‌کنند!

پنجشنبه ها صدر نشین تعطیلات رسمی 1400

اگر تقویم سال آینده را نظر تعطیلی‌های رسمی بررسی کنیم، به نکات جالبی درباره تعطیلات سال 1400  برمی‌خوریم. اولین نکته قابل توجه این است که از 365 روز سال 1400 باید 74 روز را به عنوان تعطیل رسمی کنار بگذاریم که از این تعداد البته 48 روز جمعه است.

پنجشنبه‌ها با 6 تعطیلی صدر نشین روزهای تعطیل غیرجمعه در سال آینده هستند ضمن آن که سه‌شنبه‌ها نیز با 5 تعطیلی در تعطیلات سال 1400 نقش پررنگی ایفا می کنند و سکوی دوم را به خود اختصاص داده اند.

نکته قابل توجه این که سال 1400 شاهد 4 تعطیلی در روزهای یکشنبه خواهیم بود که زنگ ها را برای تعطیل شدن روز شنبه – بین التعطیلی – از هم اکنون به صدا درمی آورد.

آریاک سفر

دو ماه بدون تعطیلی در 1400

پراکندگی تعطیلی ها در سال آینده به گونه ای است که در آخرین ماه تابستان و آخرین ماه پائیز 1400 هیچ تعطیلی رسمی غیر از جمعه ها نخواهیم داشت. این رویداد تقویمی به خصوص برای شهریورماه که عاشقان سفر با ذره بین در تقویم به دنبال تعطیلی می گردند، خبر ناخوشایندی است!

پرتعطیلی ترین ماه سال 1400 بعد از فروردین ماه که به طور سنتی در هر سال پرتعطیلی ترین ماه سال به شمار می آید، مهرماه است که در این ماه 4 روز تعطیل رسمی خواهیم داشت.

در اردیبهشت و خردادماه 1400 نیز در هر ماه 3 روز تعطیل رسمی خواهیم داشت که بهار سال آینده را پراز تعطیلی می کند.

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز