تعادل قیمت خودرو در بهار 1402

لست سکند

به گفته معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت، قیمت محموله اولیه خودروهای وارداتی بیش از انتظار خریدار است اما قیمت‌ها طی 3 ماه اول 1402 به تعادل خواهد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از مهر، منوچهر منطقی درباره قیمت خودروهای اقتصادی توضیح داد: خودروهای اقتصادی بین محدوده قیمتی 7 تا 10 هزار دلاری قرار می‌گیرند که نوسانات نرخ ارز تاثیر مستقیم در قیمت پایه آن خواهد داشت، البته خودروی اقتصادی مسیر خود را طی خواهد کرد و با روش‌های متعدد به قیمت هدف خواهیم رسید.

منطقی همچنین افزود: خودروهایی با قیمت کمتر از 10 هزار یورو در اولیت واردات خودرو قرار دارند و در محموله اول واردات، ترکیبی از خودروهایی با قیمت کمتر از 10 هزاریورو همچنین با محدوده قیمتی 10 تا 20 هزار یورو وارد خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت همچنین اشاره کرد: اولین عرضه خودروهای وارداتی ممکن است بالاتر از انتظار مشتری باشد اما با توجه به عرضه‌های خوبی که دیده شده قیمت‌ها طی بهار 1402 به تعادل خواهد رسید، زیرا انتظاری که از خودرو 10 هزار یورویی  وجود دارد این است که حدود 450 تا 550 میلیون تومان قیمت داشته باشد و به مرور به این قیمت‌ها نزدیک‌تر خواهیم شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز