تصاویر دو مدل جدید بیوک

کمپانی خودروسازی بیوک، به تازگی از دو بیوک جدید رونمایی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز، بیوک در چین، از دو مدل جدید خود رونمایی کرده است که یکی GL8 و دیگری پیله هوشمند نام گرفته‌اند.

مینی‌ون جی ال 8 قسمت خارجی نوآورانه‌ای دارد؛ به طوری که رنگ‌ها، سقف کروک شیشه‌ای، چراغ‌های جلو شبیه بال و بدنه بسیار صافش به چشم می‌آیند.

آریاک سفر

با خودروهای جدید آشنا شوید:

نکته جالب اینکه هیچکدام از بخش‌های این خودرو، بدون کاربرد ساخته نشده است. این مسئله، در قسمت داخلی ماشین بهتر درک می‌شود؛

GL8 بیوک، از آنجا که تنها چهار صندلی دارد برای خانواده طراحی نشده است، اما افراد هنگام نشستن در این ماشین، می‌توانند کاملا راحت باشند. بیوک ازصندلی‌های به اصطلاح «گرانش صفر» در این ماشین بهره برده است. همچنین کوه‌ها و مناظر آبی چین، الهام‌بخش طراحی کابین این خودرو بوده‌اند.

این خودرو ویژگی‌هایی همچون سینی چای، صفحه نمایش ۳۰ اینچی، صفحه لمسی بالای فرمان، نمایش جزئیات نمایشگر روی شیشه جلو و یک سیستم صوتی جدید دارد. تمام عملکردهای این خودرو با صدا نیز قابل کنترل است.

پیله هوشمند بیوک

برخلاف GL8 ، مدل پیله هوشمند در آمریکا طراحی شده است.بیوک، آنچه را که معماری الکتریکی وی آی پی می‌نامد یعنی پلتفرم الکتریکی اولتیوم را در این خودرو به کار برده است. ظاهر خارجی این خودرو هم به شکلی است که بیوک به آن نام پبله داده است. برای هر چه براق‌تر کردن چراغ‌ها، از فناوری میکرو ال ای دی استفاده شده است.

در طراحی کابین این مدل، بیشترین تمرکز روی جادار بودن آن بوده است. سقف شیشه‌ای، صندلی‌های کاملا تخت شو و مدولار، میزهای متحرک، فناوری کاهش نویز، سیستم تصفیه هوا و نمایشگر ال ای دی ۵۰ اینچی از دیگر جزئیات این مدل هستند.

مرتبط با : بیوک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز