تصاویر خودروی جدید کره ای که وارد بازار ایران شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو کره‌ای سانگ یانگ کوراندو مونتاژی در داخل کشور پلاک شد.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر نسخه‌های مونتاژی این خودرو پلاک شده، اما علاوه بر عرضه خودرو سانگ یانگ کوراندو به‌صورت مونتاژی، این خودرو از طریق BM CARS به‌صورت CBU نیز به زودی وارد بازار ایران می‌شود.
بیشتر بخوانید:
اگرچه تبلیغات زیادی برای حضور این خودرو در بازار ایران صورت نگرفت، اما نسخه مونتاژی کراس اوور سانگ یانگ کوراندو توسط شرکت نورا موتور اخیرا به صورت رسمی پلاک و در بازار ایران عرضه شده است.

برخی آپشن‌های سانگ یانگ کوراندو

بر اساس این گزارش، ترمز اضطراری خودکار، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل خودرو در سراشیبی، کنترل کشش، حفظ خودرو بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار برخورد از عقب، هشدار خروج از خط، سیستم رصد باد تایرها کروز کنترل هوشمند، ترمز پارک برقی، اتوهلد و 7 ایربگ برخی از امکانات ایمنی و کمک‌راننده کوراندو مطرح شده است.

مشخصات فنی خودرو کره‌ای سانگ یانگ کوراندو

شایان ذکر است که کوراندو نسل چهارمی مدل جدید زیر کاپوت خود یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم بنزین (GDI) دارد که می‌تواند 163 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین نیرو محرکه را به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به یک یا هر دو محور هدایت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

قیمت کوراندو

قیمت دقیق این خودرو هنوز اعلام نشده، با این حال، نسخه تک دیفرانسیل کوراندرو در استرالیا، معادل ۱۹ هزار دلار امریکا فروخته می‌شود. البته قیمت این خودرو با گیربکس اتوماتیک و سیستم دو دیفرانسیل، ۲۱ تا ۲۲ هزار دلار اعلام شده است. بنابراین به نظر می‌رسد قیمت کوراندو در ایران، حدود ۲ میلیارد تومان باشد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز