تصاویری از خانه 50 میلیون یورویی نیمار در عربستان سعودی

اسطوره فوتبال برزیلی، نیمار جونیور اخیرا به ازای ۱۰۰ میلیون دلار در سال به الهلال پیوسته، اما این انتقال علاوه بر رقم هنگفت قرارداد، مزایای دیگری مانند خانه و ماشین برای او به دنبال داشته است. اخیرا طراحی مفهومی از یک خانه شگفت‌انگیز برای وی توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این عمارت توسط هوش مصنوعی به تصویر کشیده شده اما با وجود گنبدهای سبز و طلایی بسیار خیره کننده به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بیرون این عمارت با آبراه‌های دلپذیر‌ و درختان نخل تزئین شده و یک فضای استراحت وسیع نیز برای لذت بردن از آفتاب وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

رنگ‌های نمای بیرونی در دکوراسیون داخلی، از جمله کاشی‌ها و مبلمان به کار رفته و لوسترهای عظیم ظاهر مجللی به فضای نشیمن بخشیده‌اند.

درست است که این طراحی مفهومی فقط یک ایده اولیه است اما با توجه به سلیقه گران‌قیمت نیمار بعید نیست او روزی تصمیم بگیرد در چنین خانه‌ای زندگی کند. طبق شنیده‌ها این ستاره فوتبال تمایل دارد در یک عمارت ۲۵ خوابه با سه سونا، استخری به طول ۴۰ متر و پارکینگ مخصوص اتوموبیل‌های لوکس زندگی کند.

او همچنین خواستار پنج کارگر تمام وقت شامل یک آشپز برای کمک به سرآشپز برزیلی شخصی وی و یخچالی پر از نوشیدنی‌های مورد علاقه‌اش شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز