وام 40 میلیارد تومانی بانک پارسیان مختص چه گروهی است؟

بانک پارسیان انواع خدمات تسهیلاتی را به مشتریان خود اعم از حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد. یکی از تسهیلات بانک پارسیان بسته حمایتی ویژه شرکت‌های صادرکننده کالا و خدمات صنعتی- غیرنفتی- است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک پارسیان این تسهیلات را با شعار «صادرات به اعتبار پارسیان»، از محل صندوق توسعه ملی به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

صندوق توسعه ملی در قالب اصل 44 قانون اساسی و دیگر بندهای مترقی آن در حوزه ارتقا کمی و کیفی تولید ملی، اشتغال زایی، اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی، تولیدات صادرات محور و توانمندسازی بخش خصوصی نقش آفرینی دارد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

حال این مجموعه با عاملیت بانک پارسیان در زمینه صادرات بیشتر محصولات غیرنفتی تسهیلاتی را ارائه داده است. سقف تسهیلات اعطایی بانک پارسیان به واحدهای صادرکننده 40 میلیارد تومان اعلام شده است. نرخ سود این تسهیلات 14.5 درصد بوده و افراد می‌توانند ظرف یک سال اقساط آن را پرداخت کنند.

شرایط ویژه دریافت بسته حمایتی ویژه صادرکنندگان کالا بانک پارسیان

شرکت‌هایی امکان دریافت این وام را دارند که تمام شرایط عمومی اخذ تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی را داشته باشند. متقاضیان به منظور درخواست برای این وام باید اطلاعات لازم را در سامانه بهین یاب ثبت کنند.

بهین یاب درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت است. این اطلاعات مشخصات ثبتی شرکت، وضعیت مالی و سوابق فعالیت صادراتی آن را طی سه سال گذشته از جهت مبلغ، نوع کالا و خدمات و کشورهای هدف صادرات شامل می‌شود.

بعد از انجام کلیه مراحل و ثبت اطلاعات لازم، متقاضیان باید برای درخواست کتبی این نوع تسهیلات به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه کنند. بانک بعد از انجام مراحل قانونی و مشخص کردن توان بازپرداخت تسهیلات و شرایط متقاضیان، نسبت به عدم پرداخت یا پرداخت وام تصمیم گیری می‌کند.

مرتبط با : بانک پارسیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز